Re: kwiaty w trawie!?

1. Data: 2000-01-04 10:17:50

Temat: Re: kwiaty w trawie!?
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwiaty w trawie to wczesny etap fascynacji ogrodem. Można to robić, ale
później odczujesz, że jest to dość uciążliwe i prowadzi do nieplanowanych
działań. Nie mówiąc o trudnościach we właściwej pielęgnacji trawnika. Chyba,
że wokół kwaiatów nie utrzymujesz darni, ale wtedy tworzy się klomb. A klomb
to już wyższa sztuka, podobnie jak łąka kwiatowa.
Pozdrawiam
Grzegorz

1. Data: 2000-01-04 12:08:01

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Kwiaty w trawie to wczesny etap fascynacji ogrodem.

Twój?
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-05 09:04:47

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mojej mamy ;-)
Pozdrawiam
Grzegorz
<84sq26$le9$3@aquarius.webcorp.com.pl>...

1. Data: 2000-01-05 14:24:14

Temat: Odp: kwiaty w trawie!?
Od: "basia" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Karolczak <v...@l...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:iNjc4.14976$N...@n...tpnet.pl...
> Kwiaty w trawie to wczesny etap fascynacji ogrodem.

A dlaczego wczesny? :-)

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-01-05 16:40:24

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ podczas wertykulacji trawnika masz obawę, żeby nie uszkodzić
cebulek. Jak je znaleźć, żeby wczesniej wykopać nie zaznaczając miejsca? A
wogóle aby wyglądały naturalnie powinno ich być kilkanaście, a wtedy lepiej
usunąć darń. To wszystko dla wygody, nie z lenistwa! Efekt jest fajny
wczesną wiosną, co mnie nie dotyczy bo na wieś ściągamy w maju.
Pozdrawiam
Grzegorz

Basia napisała w wiadomości: <84vk60$a8q$1@zeus.polsl.gliwice.pl>...

1. Data: 2000-01-06 23:02:51

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wystarczy zobaczyc jak to traktuja Francuzi.

Jak?
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-07 10:25:06

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Klomby to sztuka kompozycji. Malutko, ale cos pokazali w ostatnim Kwietniku.
Zapraszam w maju do malych miasteczek w Ille de France. Szczegolnie ronda
(skrzyzowania drog) wygladaja imponujaco.
Pozdrawaim
<85373h$8vd$5@aquarius.webcorp.com.pl>...

1. Data: 2000-01-07 12:51:25

Temat: Re: kwiaty w trawie!? i zagadka
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Klomby to sztuka kompozycji.

Dla Ciebie? Wybacz, ale Twoje stwierdzenia są tak kategoryczne, że nie wiem
czy są to prawdy "ogólnoludzkie", czy Twoje.:-)

Przy okazji:
Pięknymi klombami może się pochwalić jedna z naszych grupowiczek.
Wkłada w te klomby całe serce i umiejętności, a wykonuje je zawodowo.
Jeśli ktoś zgadnie kim jest ta grupowiczka, to pomoże mi to przekonać ją,
aby zamieścić na grupowej stronie kilka przykładów, a naprawdę są piękne.

Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-08 10:43:17

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Karolczak <v...@l...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:6ajd4.26755$N...@n...tpnet.pl...
> Klomby to sztuka kompozycji. Malutko, ale cos pokazali w ostatnim
Kwietniku.
> Zapraszam w maju do malych miasteczek w Ille de France

Czuję się zaproszony. Skąd mnie odbierzesz? :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-10 09:04:11

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisał(a) w wiadomości:
<854nus$sl6$4@aquarius.webcorp.com.pl>...

>Dla Ciebie? Wybacz, ale Twoje stwierdzenia są tak kategoryczne, że nie wiem
>czy są to prawdy "ogólnoludzkie", czy Twoje.:-)

Moje. jak cos robic to juz na powaznie (Vide: twoj tekst ponizej)
Pozdrawiam
Grzegorz

> [...]
>aby zamieścić na grupowej stronie kilka przykładów, a naprawdę są piękne.

Re: Internet rozleniwia
Re: kwiaty w trawie!?