Re: projekt zagospodarowania

1. Data: 2000-01-04 10:33:09

Temat: Re: projekt zagospodarowania
Od: a...@b...gnet.pl (agora) szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi sie, ze troche tolerancji nikomu nie zaszkodzi.

Mam nadzieje, ze nikomu sie nie narazam takim stwierdzeniem ;-)
A.

Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron! Sprawdz go
(http://www.onet.pl )!

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

1. Data: 2000-01-04 11:43:00

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

agora napisał(a) w wiadomości: <9...@g...newsgate.pl>...
>Wydaje mi sie, ze troche tolerancji nikomu nie zaszkodzi.
>
>Mam nadzieje, ze nikomu sie nie narazam takim stwierdzeniem ;-)

Ktos nie okazal tolerancji? Przeciez kol. Józef dostal bezinteresownie
piekny projekt i kilka cennych uwag dotyczacych wplywu sztucznej roslinnosci
na samopoczucie ;-)
Pozdrawiam
Grzegorz

1. Data: 2000-01-06 16:18:20

Temat: Odp: projekt zagospodarowania
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agora <a...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@g...newsgate.pl...
> Wydaje mi sie, ze troche tolerancji nikomu nie zaszkodzi.
>
> Mam nadzieje, ze nikomu sie nie narazam takim stwierdzeniem ;-)
> A.

Szczególnie wiele tolerancji potrzeba by odpowiadać osobom ukrywającym się.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-08 20:59:20

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8564mg$evs$...@a...webcorp.com.pl...

..................>
> Agora jest (chyba?) kobietą.

Albo w celu lepszego zamaskowania się, w wypowiedziach zmienia płeć :-).
Takie maskowanie się kobiet jest chyba wbrew ich naturze. Z moich
niewielkich :-) doświadczeń wnoszę, ze kobiety lubią się pokazywać i być
podziwiane.
Inna sprawa, że pewnie wolą pokazywać się w ogrodzie niż na jakimś
wirtualnym (brrrrr) forum.
-
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-09 10:37:30

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" napisal:

> (...)
> Inna sprawa, że pewnie wolą pokazywać się w ogrodzie niż na jakimś
> wirtualnym (brrrrr) forum.

Bo kobieta powinna byc otoczona kwiatami, a nie siedziec przy komputerze
(i to w niedziele :-(...)

Krycha

1. Data: 2000-01-10 19:27:25

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...ci.uw.edu.pl...
> Bo kobieta powinna byc otoczona kwiatami, a nie siedziec przy komputerze
> (i to w niedziele :-(...)

Jestem pewien, ze kobiety z tej grupy w poprzednich wcieleniach były właśnie
kwiatami. Na dowód tego, aktualnie, rozsiewają wokół zapach rozkwitających
przebiśniegów.
A komputer? To narzędzie służące upiększaniu ogrodów jak sekator czy
polewaczka. Czasami męczący ale jakże przydatny ogrodowi:-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Re: kwiaty w trawie!?
Re: Internet rozleniwia