Re: Odp: Internet rozleniwia

1. Data: 2000-01-04 10:38:12

Temat: Re: Odp: Internet rozleniwia
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:
> [...] A w czasopismach wcale niełatwo jest coś
> znaleźć - trzymam w biurku kilka roczników rozmaitych pism ogrodniczych i
> chcąc znaleźć konkretną informację muszę sporo poprzeglądać. A może masz
> jakiś pomysł na usprawnienie myszkowania po tekstach pisanych?

Pomysl ja mam od pol roku z okladem, ale osobiscie nie jestem go w
stanie zrealizowac, a ze znajomym informatykiem nie moge sie dogadac
zeby go zrealizowal. A moze ktos jest tu na liscie dobry w bazach danych
to sie moze dogadamy co do realizacji?
Problem tekstow pisanych nie dotyczy tylko pism ogrodniczych, ale np.
stosow ksiazek w tym temacie, gdzie nie we wszystkich jest to czego sie
szuka. Dotyczy to takze tekstow innych - szczegolnie tematycznych.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

1. Data: 2000-01-04 12:46:24

Temat: Odp: Odp: Internet rozleniwia
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...

> [...]
> stosow ksiazek w tym temacie, gdzie nie we wszystkich jest to czego sie
> szuka. Dotyczy to takze tekstow innych - szczegolnie tematycznych.

Baza wskazująca, gdzie należy s z u k a ć danej informacji, czy baza już
zzzzz informacjami?

Basia.

1. Data: 2000-01-04 13:07:57

Temat: Re: Odp: Odp: Internet rozleniwia
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:
> Baza wskazująca, gdzie należy s z u k a ć danej informacji, czy baza już
> zzzzz informacjami?

Na poczatek baza do wklepywania informacji, a jak juz ktos wklepie caly
rocznik Dzialkowca np. to moze udostepnic innym :-)

1. Data: 2000-01-04 14:11:38

Temat: Re: Internet rozleniwia
Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba <k...@r...pl> wrote in message

> Na poczatek baza do wklepywania informacji, a jak juz ktos wklepie caly
> rocznik Dzialkowca np. to moze udostepnic innym :-)

A problem praw autorskich? Chyba nie mozna sobie wklepywac czyichs tekstow
bez pisemnej zgody wlasciciela?
Co do Dzialkowca - niedlugo beda mieli swoja strone.

A...@w...pl
http://www.sieciogrod.w.pl

1. Data: 2000-01-07 10:15:02

Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzilo mi o baze: tytul artykulu - autor - numer - strona - slowa
> kluczowe. Przeszukiwanie np. wg slow kluczowych. Wynik: tytul, numer,
> strona. A potem na polke po tekst artykulu lub do biblioteki. Nie
> myslalem o wklepywaniu calych artykulow.

Zatem strony Dzialkowca + strony Pruszynskiego sciagniete na dysk +
AltaVista Discovery = wszystko czego nam trzeba.

A...@w...pl
http://www.sieciogrod.w.pl

Re: projekt zagospodarowania
Re: kwiaty w trawie!?