lady in red

1. Data: 2003-01-03 09:06:52

Temat: lady in red
Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie:)
Dzisiaj chcialabym poruszyc temat czerwieni w naszym stroju i makijazu.
Niesmiertelna barwa na ustach i paznokciach. Ile z Was nadal ( przy
odpowiednich okazjach) pokusi sie na taki odwazny "malunek"? Czy macie
jakies ulubione odcienie szminki i lakieru? A ciuchy? Sukienki, spodnie,
bluzeczki czy bielizna? Przyznam, ze u mnie czasem gosci ten kolor zarowno
na ustach, paznokciach, jak i w ubiorze.
cari

1. Data: 2003-01-03 09:12:16

Temat: Re: lady in red
Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

cari <c...@i...pl> wrote:
> [...]
> bluzeczki czy bielizna? Przyznam, ze u mnie czasem gosci ten kolor zarowno
> na ustach, paznokciach, jak i w ubiorze.

Bardzo lubie czerwony kolor :) Mam kilka czerwonych sweterkow i bluzeczek, a
na zime buty i kurtke, a takze rekawiczki, szalik i czapke (ale te nosze tylko
czasami). No i lubie czerwona bielizne :)
W makijazu lubie czerwone paznokcie, ale nie na co dzien. Uzywam tez cienia do
powiek, ale w kolorze takiej przygaszonej czerwieni. Czerwona szminka? Nie posiadam.
Poza tym lubie tez bizuterie z dodatkiem czerwieni :)

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-01-03 09:31:05

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czerwony to piękny kolor, ale ja wyglądam w nim jakoś nie za bardzo...
ograniczam się więc do szminki i paznokci przy okazji "dużego wyjścia"
pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-01-03 10:06:31

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cari" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> witam serdecznie:)
> Dzisiaj chcialabym poruszyc temat czerwieni w naszym stroju i makijazu.

Lubie czerwien ale na kims.
Na mnie wyglada zazwyczaj wulgarnie, co nie znaczy ze nie uzywam.
Mam jakas sukienke, spodnie i buty, jeden cien i szminke na wielkie wyjscia
.
Mam i bielizne lae nie znosze, chocby byla najwygodniejsza to czuje sie w
niej bardzo wulgarnie, zwlaszcza jesli polaczona jest z czarnymi np.
koronkami.
Za to odcienie czerwieni, zwlaszcza kolory wina, sliwki to juz moje barwy..

Pozdr.
mag.

1. Data: 2003-01-03 10:38:18

Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bluzeczki czy bielizna? Przyznam, ze u mnie czasem gosci ten kolor zarowno
> na ustach, paznokciach, jak i w ubiorze.

Ja kocham kolor czerwony zarowno w makijazu jak i w ubiorze.
Bardzo czesto maluje paznokcie, lakierem w najrozniejszych odcieniach
czerwieni.
Jezeli chodzi o usta, uzywam niezbyt "krzykliwego" odcienia, choc czasem mam
na to ochote.
Jesli chodzi o stroje, to czerwien do mnie pasuje i dobrze sie w niej czuje.
Mam kilka sweterkow, spodniczek, spodni w tym kolorze.
Jednak jak na razie nie zakupilam sobie bielizny, co nie znaczy, ze mi sie
nie podoba.
Czerwona bielizna dziala na facetow jak magnes,( choc nie tylko w tym
kolorze:)
Moze moje kochanie mi kupi...:)))

Magda
howuser&userid=7434656

1. Data: 2003-01-03 10:50:39

Od: "mała m" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz lubie kolor czarny , lubie wiec malowac usta na czerwono. Mam kilka
odcieni. Lubie tez czerwień koralową. Czasami maluje pacnokcie rowniez w
tych kolorach, czasami nawet powieki z czernia wyieszana czerwień. Co do
ciuszków to takze ni emoge odrzucic czerwonych ubranek. Lubie swetry z
golfem koloru czerwonego, torebki, buciki czerwono czarne z misiem w srodku,
spodniczke i wszystkie dodatki.
ale namieszalam...heh
mala m

1. Data: 2003-01-03 12:10:45

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cari" <c...@i...pl> wrote in message
> [...]
> odpowiednich okazjach) pokusi sie na taki odwazny "malunek"? Czy macie
> jakies ulubione odcienie szminki i lakieru? A ciuchy?

Ja nie lubie koloru czerwonego.
W tym kolorze czuje,ze wygladam "wulgarnie",
zarowno makijazu,jak i ubraniu,dlatego nie mam nic czerwonego.

--
Adrianna

1. Data: 2003-01-03 12:22:45

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cari <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Dzisiaj chcialabym poruszyc temat czerwieni w naszym stroju i makijazu.

Dobry temat na taki ponury dzien jak dzis :-)

> Niesmiertelna barwa na ustach i paznokciach. Ile z Was nadal ( przy
> odpowiednich okazjach) pokusi sie na taki odwazny "malunek"?

Bardzo mi sie podoba na ustach cudzych, sama czuje sie okropnie - moze
dlatego, ze zazwyczaj nie maluje ust, a jesli juz, to blyszczykiem albo
bardzo delikatna, prawie niewidoczna pomadka.
Paznokcie - czasem maluje w stopach, ale nie na "wsciekly" odcien, raczej
cos ciemniejszego - bordo, domieszka fioletu, wino.

> Sukienki, spodnie,
> bluzeczki czy bielizna?

Tak samo - lubie ten odcien, ale raczej w ciemniejszym wydaniu - te, co
wczesniej plus malinowe, ciemnoczerwone. Mam sweterki, bluzki, t-shirty,
szal, rekawiczki. Spodnie czy spodnice wole raczej w stonowanych barwach.
Bielizna w kolorze ostrej czerwieni wydaje mi sie wulgarna (ale to tylko
moje zdanie), co innego bordo :-)

Gosia

1. Data: 2003-01-03 12:27:07

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bluzeczki czy bielizna? Przyznam, ze u mnie czasem gosci ten kolor zarowno
> na ustach, paznokciach, jak i w ubiorze.

Czerwien jest piekna.
tylko ze w czystej czerwieni wiekszosc z nas wyglada zle:(
Ja uwielbiam taki piekny, gleboki, ciemnoczerwony kolor, wlasciwie bordo,
ale takie zywsze.
Albo kolor czerwonego wina oswietlonego jakims cieplym swiatlem.
Duzo bym dala za jakiekolwiek ubranie w takim kolorze! :)

Aha, zauwazylam ze w wiekszosci pism itp kobiety ubrane w ciemna czerwien
maja zlote dodatki.
A ja nie przepadam za zlotem
Zauwazylam cieplejsze odcienie super wygladaja w polaczeniu z oksydowanym
srebrem.

Kaska

1. Data: 2003-01-03 13:28:43

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie"

> Mam i bielizne lae nie znosze, chocby byla najwygodniejsza to czuje sie w
> niej bardzo wulgarnie, zwlaszcza jesli polaczona jest z czarnymi np.
> koronkami.

no wlasnie tego sie spodziewalam. A szkoda, moze troche mniej krytyki , na
pewno bedziesz wygladala sexy (partner pewnie bedzie zadowolony z czerwonej
bielizny)

> Za to odcienie czerwieni, zwlaszcza kolory wina, sliwki to juz moje
barwy..

> Pozdr.
> mag.
>
> tez lubie te kolorki.

dzieki za odpowiedzi ( adresuje do wszystkich)
cari

ziaja - zestaw
maseczka oczyszczajaca- jaka?
Laser