lamblioza

1. Data: 2004-08-12 08:08:12

Temat: lamblioza
Od: "Renia" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy objawem lambliozy moze być nocny kaszel, sam bez objawów jelitowych?

2. Data: 2004-08-12 14:29:43

Temat: Re: lamblioza
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renia" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> czy objawem lambliozy moze być nocny kaszel, sam bez objawów jelitowych?

Może to być objaw lamblizoy, ale i wielu innych chorób.
Proponuje udać się do lekarza piewszego kontaktu celem diagnostyki i
leczenia.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2004-08-12 14:44:33

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Aug 2004 16:29:43 +0200, C.Jola wrote:

> Może to być objaw lamblizoy, ale i wielu innych chorób.

Ha! Powiem więcej: brak jakichkolwiek objawów też może występować w
bardzo wielu chorobach!

BP, NMSP...

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

4. Data: 2004-08-12 15:00:00

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> nakibordził(a):

>Ha! Powiem więcej: brak jakichkolwiek objawów też może występować w
>bardzo wielu chorobach!

Sugerujesz, aby wszyscy, na wszelki wypadek, udali się do lekarza pierwszego
kontaktu celem diagnostyki i leczenia? ;o)

>BP, NMSP...
Takoż i ja.

--
Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@r...yupe.net>

5. Data: 2004-08-12 15:35:45

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Aug 2004 17:00:00 +0200, Kamil Raczynski wrote:

> Sugerujesz, aby wszyscy, na wszelki wypadek, udali się do lekarza pierwszego
> kontaktu celem diagnostyki i leczenia? ;o)

Gorzej. Sugeruję, żeby rozpoznawaniem i leczeniem chorób zajmowali się
lekarze:)

> Takoż i ja.

Jak wyżej:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

6. Data: 2004-08-12 16:58:29

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ha! Powiem więcej: brak jakichkolwiek objawów też może występować w
> bardzo wielu chorobach!

Ej, Marek, ty już w czwartek zaczynasz być złośliwy?? :P
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

7. Data: 2004-08-12 17:16:12

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Aug 2004 18:58:29 +0200, C.Jola wrote:

> Ej, Marek, ty już w czwartek zaczynasz być złośliwy?? :P

Ja po prostu tak mam. Im dłużej siedzę na tej wyspie, tym bardziej się
robię zgryźliwy. I tym bardziej mnie niektóre rzeczy denerwują.

Ale jest też jedna dobra wiadomość - na początku września może mnie
jakiś czas nie być:)

8. Data: 2004-08-12 17:21:14

Temat: [OT]Re: lamblioza
Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> nakibordził(a):

>Ja po prostu tak mam. Im dłużej siedzę na tej wyspie, tym bardziej się
>robię zgryźliwy. I tym bardziej mnie niektóre rzeczy denerwują.

Hmm... Coś w tym musi być, bo w sobotę wróciła stamtąd moja koleżanka i nie
mogę jej poznać :o/

>Ale jest też jedna dobra wiadomość - na początku września może mnie
>jakiś czas nie być:)

Tam czy na psm? ;o)

ATSD jak tam nowy opis? Okrzepł już? Dopracowany i wypieszczony? :o)

--
Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@r...yupe.net>

9. Data: 2004-08-12 17:48:38

Temat: Re: [OT]Re: lamblioza
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Aug 2004 19:21:14 +0200, Kamil Raczynski wrote:

> Hmm... Coś w tym musi być, bo w sobotę wróciła stamtąd moja koleżanka i nie
> mogę jej poznać :o/

To nie jest takie proste, aczkolwiek u mnie główne powody są dość
jasne:) Po pierwsze - zostawiłem rodzinę w kraju. A po drugie po prostu
z tej perspektywy pewne rzeczy bolą jeszcze bardziej...

> Tam czy na psm? ;o)

Na psm. Wyspy nie opuszczam, aczkolwiek opuszczam na chwilkę Queen
Square. Jeśli wszystko dobrze pójdzie - zapomnę na kilka dni, ze
istnieje coś takiego jak komputery:)

> ATSD jak tam nowy opis? Okrzepł już? Dopracowany i wypieszczony? :o)

Zmieniam po jednej literce dziennie:) I nie mogę się zdecydować:) Jak
Bozia da a socjaliści pomogą - wyślę Ci go na priv do przejrzenia w
weekend.

10. Data: 2004-08-12 19:43:26

Od: "Renia" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki Jola za odpowiedz
pozdrawiam
Renia

Użytkownik "C.Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >

> Może to być objaw lamblizoy, ale i wielu innych chorób.
> Proponuje udać się do lekarza piewszego kontaktu celem diagnostyki i

biedne chore oczy
Objawy zespołu Gilberta?
jak przetlumaczyc na angielski
Dobra neurochirurgia - prośba o opinie