lazienka - ile trwa remont?

1. Data: 2004-02-23 22:12:17

Temat: lazienka - ile trwa remont?
Od: "Elcia W." <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
postanowiłam totalnie wyremontować łazienkę - wymiana kafli, zmiana miejsca
kapieli i zamiana z brodzika na wannę, budowa szafki z kafelek wokól
umywalki i wszystko co jeszcze przyjdzie do głowy architektowi i mnie.
Przeraża mnie fakt wyłaczenia łazienki z jej funkcji na czas remontu
takiego - ile to może trwać, ile czasu mam się myć w misce w kuchni?
(ratunku!)
Czy ktoś ma doświadczenia, może da sie jakoś to skrócic lub obejść
niedostepność kąpieli?

ela

1. Data: 2004-02-23 22:31:00

Temat: Re: lazienka - ile trwa remont?
Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Feb 2004 23:12:17 +0100 I had a dream that Elcia W.
<e...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> Przeraża mnie fakt wyłaczenia łazienki z jej funkcji na czas remontu
> takiego - ile to może trwać, ile czasu mam się myć w misce w kuchni?

Dwa tygodnie, choć oczywiście zależy to od ilości osób w ekipie.

Dobrze doczytałem - brodzik zamieniasz na wannę??

> Czy ktoś ma doświadczenia, może da sie jakoś to skrócic lub obejść
> niedostepność kąpieli?

Polubić sąsiadów - oni mają taką fajną łązienkę :)

1. Data: 2004-02-23 22:43:22

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> Dwa tygodnie, choć oczywiście zależy to od ilości osób w ekipie.

Dokładnie. Jeśli nie więcej. Przy urządzaniu nowego mieszkania od stanu
surowego łazienka zajmuje przeciętnie 60% całego czasu.

--
Leszek Grelak - Lesio5
Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

1. Data: 2004-02-24 09:00:27

Od: Piotr Kania <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elcia W." wrote:

> [...]
> (ratunku!)
> Czy ktoś ma doświadczenia, może da sie jakoś to skrócic lub obejść

Do miesiaca. W ekipie 2 robotnikow, lazienka w bloku (lazienka i
kibelek). Zakres dzialania: wyburzenie calej lazienki łącznie ze
ścianami i postawienie od nowa w nieco innym układzie wewnatrz
mieszkania (na tym samym obrysie). Trwało 30 dni a mogło więcej, na
szczescie moja matka wrociła przed zaplanowanym zakonczeniem remontu i
widzac jak to wyglada dostala histerii co przyspieszylo tylko panow
robotnikow ;-)

Poza nastawieniem sie na czas, to jeszcze pamietaj ze wszystko bedzie w
pyle od ciecia i szlifowania. Najlepiej wyprowadzic sie z domu na czas
remontu uszczelniajac wszystkie szpary w drzwiach.

pozdro
/pk

1. Data: 2004-02-24 11:14:04

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elcia W." <e...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> (ratunku!)
> Czy ktoś ma doświadczenia, może da sie jakoś to skrócic lub obejść

Zależy. Znam ekipe ktora taki remont robi w 3-4 dni (serio!) ale pracują w
Wiedniu a poza tym są drodzy :-) Normalnie spodziewalbym sie czasu od 2
tygodni wzwyż

Zaslav

1. Data: 2004-02-24 11:42:53

Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elcia W." <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (ratunku!)
> Czy ktoś ma doświadczenia, może da sie jakoś to skrócic lub obejść

99% fachowcow powie ci ze zrobi to w max 1 tydzien, i maja racje biorac na
100% poprawke na opoznienie, i dodajac drugi tydzień.

1. Data: 2004-02-24 11:44:22

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Wołek wrote:

> Zależy. Znam ekipe ktora taki remont robi w 3-4 dni (serio!) ale pracują w
> Wiedniu a poza tym są drodzy :-) Normalnie spodziewalbym sie czasu od 2
> tygodni wzwyż

Ja znam taką ekipę w Wawie, ale zlecenia trzeba umawiać na pół roku naprzód
przy dobrych wiatrach :-(
--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2004-02-24 13:05:01

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lesio5 napisał:

> [...]
>>

> Dokładnie. Jeśli nie więcej. Przy urządzaniu nowego mieszkania od stanu
> surowego łazienka zajmuje przeciętnie 60% całego czasu.

Dokladnie. U mnie trwalo top dwa tygodnie tylko dlatego, ze facet
wykonujacy _wszystko_ w łazience w nowym mieszkaniu praktycznie w tej
lazience mieszkal...

Edytka [edymon]

"i hurt myself today to see if i still feel
i focus on the pain the only thing that's real"

1. Data: 2004-02-24 20:43:19

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze doczytałem - brodzik zamieniasz na wannę??

Dobrze doczytałeś :))
Mieszkanie nabyłam z prysznicem a ja lubiejąca się od czasu do czasu
pomoczyć i wymysliłam małą wannę z parawanem i panel prysznicowy.

Dzieki za wsparcie.

ela

1. Data: 2004-02-24 20:45:37

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
i dziekuję wszystkim za odzew i wiedzę.
Teraz czas na powolne przygotowywanie się psychiczne do remontu :))
Przerażają mnie te dwa tygodnie, ale jak mi się wanny zachciewa to zacisnę
zęby i strzymam :)))

ela

szukam fachowca (firmę) do wykonania mebli do kuchni w Poznaniu
Panele okleinowane - co o nich sądzicie
jak sprzedać mieszkanie z hipoteką?
Alarmy, Monitoring 20 zl/mc Caly Kraj !
Jakość produktów Ariston