lecytyna - jaka?

1. Data: 2007-01-06 01:21:39

Temat: lecytyna - jaka?
Od: "zlotawy" <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam problemy z pamiecia koncentracja itd... slyszlaem ze lecytyna moze mi
pomoc. nie wiem ktory specyfik najlepiej nabyc. co powiecie o tym:

http://www.toiowo.com.pl/sklep1/glowna.htm?&nazStr=i
nfo348.htm

moze jakas inna...

dzieki
Wojtek

2. Data: 2007-01-06 08:15:50

Temat: Re: lecytyna - jaka?
Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

lecytynę, aby była skuteczna trzeba jadać łyżkami, a nie jak w aptece w
miligramach :-) Dlatego też trzeba poszukać w dobrych sklepach
spożywczych granulowanej lecytyny w puszkach. Jest to produkt niemiecki
paczkowany w Polsce. Smacznego.

Juanitos

3. Data: 2007-01-06 12:55:11

Od: "zlotawy" <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@p...me.uk> napisał w wiadomości
> [...]
> granulowanej lecytyny w puszkach. Jest to produkt niemiecki paczkowany w

witam,
czuje ze bede lazil po uachanie a i tak nie znajde.... chcialbym kupic
czysta lecytyne a nie aptekarskie tabletki, rozcienczone 200 razy..

czy sojowa lecytyna jest dobra?

Wojtek

4. Data: 2007-01-06 14:56:42

Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

zlotawy napisał(a):
> [...]
> czuje ze bede lazil po uachanie a i tak nie znajde.... chcialbym kupic
> czysta lecytyne a nie aptekarskie tabletki, rozcienczone 200 razy..

to jest właśnie sojowa :-)

Zdrowia życzę
Juanitos

trudności w przełykaniu
osuwające się szyjki zębów :(
Brodawka łojotokowa
LUIVAC?
oczy i poprawa wzroku (tabletki) - poradzcie mi cos :(