leczenie depresji

31. Data: 2009-03-28 16:13:26

Temat: Re: leczenie depresji
Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek pisze:
> On Sat, 28 Mar 2009 15:13:44 +0100, Makro wrote:
>

> :) Musiałby. biedaczek, doczytać. Porównać sobie dane historyczne
> (choćby podręczniki psychiatrii), z czasów przed wprowadzeniem
> neuroleptyków i antydepresantów, z obecnymi. Wymagałoby to odrobiny
> chęci i inteligencji, ale również trochę pokory. I tu leży problem :)
>
> m.

Dam mu linka celem edukacji http://mam-efke.pl/articles.php?article_id=33
Ciekawy jestem wniosków - może zacznie lobbować za leczeniem za pomocą
magnesów zamiast suplementów - przynajmniej będzie śmieszniej ;)

Makro
--
http://www.mam-efke.pl Portal i forum o psychiatrii
http://psychiatra.miasta.pl Blog o Zakręcie

32. Data: 2009-03-28 17:08:16

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Makro wrote:

> "Zombizacja" jest przeszłością psychiatrii.

...którą można podziwiać pod co drugim gabinetem.

33. Data: 2009-03-28 17:15:06

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> ...którą można podziwiać pod co drugim gabinetem.

Pytam jeszcze raz. Odwiedzasz tak wiele gabinetów psychiatrycznych?

Makro

34. Data: 2009-03-28 17:46:37

Od: " Karol" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Makro <m...@g...pl> napisał(a):

> Pytam jeszcze raz. Odwiedzasz tak wiele gabinetów psychiatrycznych?

wiekszosc wartosciowych polskich grup i forow dyskusyjnych zostala kompletnie
zniszczona przez takie osoby jak wilicki. Serdecznie polecam ponizszy tekst na
temat trollingu. Inne, jeszcze ciekwasze mozna znalesc w sieci. Ja juz to
przezylem i zrozumialem o co takim osoba chodzi, chociaz dosc dlugo pojac tego
typu zachowan nie potrafilem.

Mysle, ze osobowosc internetowego trolla to dosc dobry temat na kolejna prace
naukowa z psychologii:)

http://klimowicz.blox.pl/2007/06/trollowanie-dyskusj
i.html

35. Data: 2009-03-28 17:57:40

Od: " Karol" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> przezylem i zrozumialem o co takim osoba chodzi, chociaz dosc dlugo pojac tego
> typu zachowan nie potrafilem.

ups: osobom...polski jezyk trudna jezyk:))

36. Data: 2009-03-28 19:07:32

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sat, 28 Mar 2009 18:08:16 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako tomek wilicki, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> ...którą można podziwiać pod co drugim gabinetem.

Nie wiem co widujesz pod tymi tak czesto przez Ciebie odwiedzanymi
gabinetami psychiatrycznymi - ale skad wiesz jak Ci ludzie wygladali
wczesniej?
Bo ja mam czasto kontakt wlasnie z takimi "wczesniejszymi". Psychatrzy
lecza nie tylko depresje. O czym - jak przypuszczam - wiesz ;)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

37. Data: 2009-03-28 19:14:18

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki wrote:

(ciach)

Się zaczyna. A o tym, że lekarzom nie chce się / są za głupi / cokolwiek
innego - chociaż spróbować sprawdzić, czy depresja pacjenta nie ma
przypadkiem przyczyn somatycznych, cisza...

wracam trenować grę na gitarze

38. Data: 2009-03-28 19:44:41

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:
> [...]
> innego - chociaż spróbować sprawdzić, czy depresja pacjenta nie ma
> przypadkiem przyczyn somatycznych, cisza...

I tak się kończy kiedy wilickiemu brak argumentów - poezja.
Prawdopodobnie nawet ma przekonanie, że w tej walce na argumenty wygrał.
Niestety taka grupa ludzi istnieje - a terapia długa i mało efektywna.

Makro

39. Data: 2009-03-28 19:45:56

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 Mar 2009 20:14:18 +0100, tomek wilicki wrote:

> [...]
> innego - chociaż spróbować sprawdzić, czy depresja pacjenta nie ma
> przypadkiem przyczyn somatycznych, cisza...

Ty se bloga lepiej załóż, jak masz tu pisać o tym, jaki jesteś piękny,
młody, zdolny i jeszcze że na gitarze umiesz grać :)

NTG, słoneczko :D

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

40. Data: 2009-03-28 20:29:39

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> na gitarze umiesz grać :)

no właśnie nie umiem, dlatego trenuję.

podwyższony cukier
Leki na nadciśnienie, co z dodatkową suplementacją potasem?
Dodatkowe skurcze/arytmia czy coś innego?
Kiedy pojawiają się pierwsze wspomnienia?
zespół jelita drażliwego