leczenie depresji

51. Data: 2009-03-30 18:10:24

Temat: Re: leczenie depresji
Od: "Cancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Makro"

> Ciekawość tylko mnie zżera ile w tym jest nieprawidłowej osobowości, a ile
> przemyślanej akcji propagandowo - reklamowej.
> Już dawno przestałem oczekiwać logicznych odpowiedzi, głównie interesuje
> mnie motywacja działania - ostatnio się mocno poznawczy zrobiłem.

Witaj
Myślę, ze to jedno i drugie.

To człowiek, który jest wegetarianinem.

Myślę, ze lata odżywiania sie trawa, doprowadziło do degeneracji jego
światopoglądu.

Jest skazany na suplementacje ze względu braków żywieniowych.

Pewnie wykombinował, ze przy okazji można by na tym zarobić.

Motywacji działania sie nie doszukasz się, bo jak prześledzisz jego dysputy
potrafi cos napisać i zaraz zaprzeczyć wszystkiemu, co napisał.

Jest aktywny na każdym forum medycznym, zaprzecza wszystkim naukowym
osiągnięciom tego świata.

Koncerny farmaceutyczne i lekarze sa jego wrogiem numer jeden.

Dla tych, którzy znają go i jego styl jest pośmiewiskiem, tak zwanym
internetowym trollem.

Niebezpieczny dla ludzi, którzy go nie znają i szukają pomocy w Internecie.

Co do wątku, aby nie być off-topic

Depresja to choroba, a chory powinien udać sie do lekarza.

Na początek proponuje lekarza pierwszego kontaktu.

Potem, jeśli to depresja, leczenie powinno odbywać się pod okiem specjalisty
psychiatry.

Lekarz zadecyduje czy beda potrzebne leki, czy psychoterapia.

Wszystko zależy od stopnia zaawansowania choroby.

Na pewno branie jakichkolwiek witamin, czy omega 3 nie rozwiąże problemów z
depresja.

Pozdrawiam
Cancer

52. Data: 2009-03-30 18:42:27

Od: "Cancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michalek"

Bzdury pan piszesz panie Michalek.
Depresja tak samo dotyczy robotnika ktory pracuje poltora dniowki, jak i
dzieciaka co ma 13 lat.
Wypadaloby cos poczytac o depresji, potem zajmowac stanowisko.
Chyba, ze jestes pan znajomkiem naszego Trrola z tego samego
wegetarianskiego forum.

Cancer

53. Data: 2009-03-30 20:35:42

Od: bim-bom <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek pisze:

> Tym bardziej nie ma się czym chwalić :D
>
> m.

No bez przesady - Ty to zawsze próbujesz mu dokuczyć, obojętnie o co
chodzi.
Czy Ty tylko coś piszesz, jeśli chcesz się czymś pochwalić, a wszystkie
niedociągnięcia ukrywasz pod dywan?..

54. Data: 2009-03-30 20:44:28

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Mar 2009 22:35:42 +0200, bim-bom wrote:

> No bez przesady - Ty to zawsze próbujesz mu dokuczyć, obojętnie o co
> chodzi.
> Czy Ty tylko coś piszesz, jeśli chcesz się czymś pochwalić, a wszystkie
> niedociągnięcia ukrywasz pod dywan?..

Z reguły staram się pisać tylko wtedy, kiedy mam do powiedzenia coś na
temat, jest to zgodne z tematyką grupy i uważam, że ma to sens.

Pisanie o tym, że umiem lub nie grać na cytrze albo tańczyć fokstrota
nijak sie ma do tematyki grupy pl.sci.medycyna.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

55. Data: 2009-03-30 21:01:14

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek pisze:

> [...]
>
> Pisanie o tym, że umiem lub nie grać na cytrze albo tańczyć fokstrota
> nijak sie ma do tematyki grupy pl.sci.medycyna.

Widzę, że Troll ma grupę wyznawców - a może to jego alter ego?

Makro

--
http://www.mam-efke.pl Portal i forum o psychiatrii
http://psychiatra.miasta.pl Blog o Zakręcie

56. Data: 2009-03-30 21:35:35

Od: bim-bom <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Makro pisze:

> Widzę, że Troll ma grupę wyznawców - a może to jego alter ego?
>
> Makro

Jak widze, ty zawsze stajesz po stronie kogos, kogo lubisz, a przeciwko
komus, kogo nie lubisz, niezaleznie, o co sie rozchodzi. Dla twojej
wiadomosci, nie za bardzo lubie teksty Wilickiego, ale w przeciwienstwie
do ciebie, umiem czasem stanac po stronie kogos, z kim sie zwykle nie
zgadzam.
T.W. napisal posta, w ktorym napisal cos na temat i jedno zdanie na
temat gitary. Jak dla mnie to nie jest zadne spamowanie (kazdemu sie
moze zdarzyc)...

57. Data: 2009-03-31 06:07:17

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Cancer" <c...@g...pl> wrote in message

> [...]
> Wypadaloby cos poczytac o depresji, potem zajmowac stanowisko.
> Chyba, ze jestes pan znajomkiem naszego Trrola z tego samego

Zostańmy przy swoich poglądach (Ty przy swoich, ja przy
swoich). Nie musimy się zgadzać.
Jeżeli przystępujesz do przyczepiania etykietki rozmówcy
(chcesz mnie dołączyć do kogoś kogo nie lubisz/nie zgadzasz
się z nim) to nie jest to mój poziom dyskusji.
Obrażanie adwersarza zostawmy marnym politykom.

Dla mnie EOT, dziękuję
Michał

58. Data: 2009-04-01 02:07:58

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michalek wrote:

> Ja nie mówię "patrz inni mają gorzej więc się ciesz bo tobie jest
> dobrze".
> Ja mówię żeby ktoś zobaczył jak można przezwyciężać trudności
> wieksze niż moje. Skoro można większe to można i moje.
>
> Ja mówię, żeby skoncentrować się na pomocy komuś
> kto ma gorzej. Wtedy mój problem staje się mniejszy.

takie zachowanie to tez objaw pewnej choroby psychicznej ;)
jest to pewnego rodzaju eskapizm 'problemy spolecznosci sa wazniejsze niz
moje problemy'.

a ludzie jednakowi nie sa, to ze ktos potrafi przebiec maraton nie oznacza
ze kazdy moze. a jesli masz taki malutki upierdliwy kamyczek w bucie to
nawet przespacerowanie sie te 42 km moze byc bardzo bolesne.

ad. depresji - to ludzie pracujacy fizycznie tez na nia zapadaja, nawet
czesto. poczytaj tez o depresji psychotycznej, sa tacy co na sile pracuja i
pracuja a pozniej rozpierd... iles tam ludzi dzwigiem albo wracaja do domu
i zabijaja dzieci, zone i siebie ;p depresja + naped motoryczny to tez
nieciekawa kombinacja jak widac...

59. Data: 2009-04-01 02:11:44

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michalek wrote:

> "michalek" <m...@g...com> wrote in message
>>
> i jeszcze dodam jedno - miałem kiedyś (już baaardzo dawno
> temu) kilkudniowy bliższy kontakt z osobami na wózkach
> inwalidzkich.
> Byłem niesamowicie pozytywnie poruszony ich energią
> psychiczną, nastawieniem do życia, zapałem do pokonywania
> przeszkód.
> Od tego czasu nie potrafię zrozumieć osoby "z depresją".
> Niech spędzi kilka dni jako towarzysz komuś na wózku.
> Wyleczy się lepiej niż u psychiatry.

to ze tobie pomoglo nie oznacza ze zawsze pomaga.
owszem, na czesc 'depresji' takie dzialania pomagaja,
sam mialem znajomego ktoremu wystarczyla godzina w
hollu szpitala zeby stwierdzic ze jego problemy sa blache
i wziac sie za siebie ;)
ale to nie jest jakas regula i z minimum inteligencji czlowiek takich
metod probuje. jak nie dzialaja - pojawiaja sie do tego wyrzuty sumienia.

60. Data: 2009-04-01 02:21:28

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) wrote:

> Klasyczny faszyzm. Oczywiście masz rację! Już jutro wszystkie polskie
> podłe doktory farbują koszule i na Rzym wyruszają!
> Tylko drogi Tomku, jakem zdecydowanie nie-psychiatra - konsekwencje
> przediagnozowania i niedodiagnozowania depresji są jakby ... odmiennej
> wagi. Wiem, straszne nieszczęście, jak ktoś nie dostanie dostatecznej
> ilości witamin, ale przyznaj, jak pacjent kiwa się w lesie na wietrze,
> to jest jakby poważniejszy skutek...

tomasz ma niestety sporo racji. pare tygodni temu trafilem na ciekawa prace,
ktora wskazuje ze w polskich szpitalach ludzie chorzy na nowotwory bardziej
cierpia z ... niedozywienia niz z powodu samych nowotworow.
po prostu umieraja z glodu , szpitalna 'dieta' nie dostarcza im nawet dosc
bialka, a co dopiero mowic o tak _drogich_ substancjach jak witaminy czy
omega-3 .

problem nie jest specyficzny tylko dla szpitali, generalnie na zdrowe
odzywianie moga sobie pozwolic tylko ci bogatsi, a ponad 60% polakow zyje
ponizej minimum socjalnego.
w takich realiach sprawdzenie czy problemy nie wynikaja z niedozywienia jest
moim zdaniem bardzo rozsadna strategia.

podwyższony cukier
Leki na nadciśnienie, co z dodatkową suplementacją potasem?
Dodatkowe skurcze/arytmia czy coś innego?
Kiedy pojawiają się pierwsze wspomnienia?
zespół jelita drażliwego