Re: leczenie homeopatyczne - odp.rowniez dla Piotr Z.

Data: 2000-12-28 17:52:07
Temat: Re: leczenie homeopatyczne - odp.rowniez dla Piotr Z.
Od: <l...@p...onet.pl>

> Droga lekomanko LH Moniko,

> Drogi Jacku a skad to stwierdzenie :)))

> Ty traktujesz LH jak papierosy.

Tak uwazasz ? naszczescie nie pale..:)))
Widze ze jednak Twoja wiekszosc postow ma jednoznaczne brzmienie ...
Chyba bezpieczniej jest z Toba nie dyskutowac...bo coz jak cos nie jest po
Twojej mysli... coz to moze sie dziac jak zacznie wiecej takich osob jak BETA
opisywac tak dobrze LH :))

> Ale gdy nie masz klopotow to po co ci te papierosy ?

> Ja rozumiem, ze magia alkoholu w buteleczce czyni cuda.
> I stad te nalewki bursztynowe, z orzecha wloskiego, miety pieprzowej na
> spirytusie.

Wiesz
> Nie ma sie co oszukiwac.
> Alkohol w aptecznych dawkach ma dzialanie terapeutyczne i LH to
> wykorzystuje.
>
> Ot wiedza Jacka..... Wiara czyni cuda czyz nie Jacku ?
Gdybys tylko jeszcze byl spostrzegawczy to bys zauwazyl ze Twoja odpowiedz do
mojego postu jakos sie nie klei ,ale to chyba swiadczy o Twoich barrrdzooo
szerokich horyzontach na temat wiedzy z homeopatii obiecuje...ze sie wiecej nie
odezwe...bo Twa wiedza.....coz mnie zaskoczyla....Oswiadczam od dzisiaj nie
wierze homeopatii i to tylko dzieki Jackowi..:)))
Ps. nie bierz sobie tego do serca...:))))))
Pozdrawiam..:))