Re: leczenie homeopatyczne

Data: 2001-01-01 23:15:28
Temat: Re: leczenie homeopatyczne
Od: "Lukasz" <l...@p...pl>

Hej !!!
Poslugujesz sie statystyka, a to czasem bywa zawodne i niebezpieczne...
Pamietaj, ze statystycznie rzecz biorac wieksze jest prawdopodobienstwo ze
czlowieka w szczerym polu w pogodny dzien trafi piorun niz wygranej w
totolotka - a jednak ludzie wygrywaja...
Ale wracajac do dowodow... Bede wdzieczny jesli w zwiazku z tym podasz mi
jakiekolwiek dane dotyczace badan nad leczeniem homeopatycznym... Tak sie
sklada, ze ja raczej o takowych nie slyszalem. Na razie wyglada na to ze z
gruntu odrzuca sie cos co nie zostalo dobrze zbadane.
Podam Ci pewien przyklad z "mego podworka". Jeszcze jakies piec lat temu na
wykladzie z biochemii genetycznej bylem uczony, ze komorka w pelni
zroznicowana nie moze sie odroznicowac - jesli podda sie ja stymulacji to
powstanie nowotworowa. Inny sposob myslenia byl uwazany za istna herezje...
Dzis juz coraz czesciej mowi sie o fizjologicznych procesach
odroznicowywania komorek... Nikt nie wie o czym sie dowiemy za kilka lat.
Mysle ze najwiekszym w naszych czasach bledem naukowcow jest zbytnia ufnosc
we wlasna wiedze...

duzo szczescia i powodzenia w rozpoczetym tysiacleciu
Lukasz
l...@p...pl

a.pl...