leczenie uzaleznienia od Onanizmu - gdzie we Wrocku

11. Data: 2004-07-31 13:15:37

Temat: Re: leczenie uzaleznienia od Onanizmu - gdzie we Wrocku
Od: "Phill" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a wolalbys zeby krecil sie wokol twojej? rozczaruje cie, ale nie masz na
> co liczyc.

Zupełnie nie interesują mnie twoje argumenty ad personam - tylko ad rem. Ale
tych nie masz chyba za dużo. PLONK.

12. Data: 2004-07-31 13:31:27

Od: "Phill" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialem sie dowiedziec kto leczy uzaleznienia od Onanizmu. Obawiam sie ze
> musze sie leczyc poniewaz zaczyna to dominowac w moim zyciu.

W związku z tym, że grupa ta jest moderowana chciałbym się zapytać
szanownych opiekunów grupy czy powyższe przypadek masturbacji można i trzeba
zaliczyć do uzależnień czy nie, bo być może moje uczestnictwo w tej dyskusji
jest pozbawione sensu. Jest to dla mnie ważne, dlatego proszę o odpowiedź.

13. Data: 2004-07-31 13:39:07

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 31 Jul 2004 15:31:27 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <f...@i...pl> i powiedziała:

> [...]
> jest pozbawione sensu. Jest to dla mnie ważne, dlatego proszę o odpowiedź.

Moderatorzy nie są opiekunami grupy. Moderatorzy nie podejmują się
oceniać, czy powyższe przypadki masturbacji są uzależnieniami, czy też
nie - moderatorzy zakładają, że skoro ktoś napisał na grupę, to nie po
to, żeby pochwalić się odciskami na dłoniach ;-) Moderatorzy również
nie oceniają, czy czyjekolwiek uczestnictwo w wątku ma sens.

Zuzanka (1/2 moderatorów)
*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

14. Data: 2004-07-31 14:25:44

Od: Abstynent <S...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Podsumowanie....

"(...) Do formalnych zaburzen myslenia zalicza sie:
1. Oderwanie myslenia od rzeczywistosci, nazywane dereizmem lub mysleniem
autystycznym. Wielu chorych w malym stopniu uwzglednia aktualna wiedze o
sytuacji, nie korzysta z niej, osadza biezace wypadki z jakiegos ogolnego,
pseudofilozoficznego czy pseudonaukowego punktu widzenia lub tez ocenia
rzeczywistosc jedynie powierzchownie, korzystajac z mglistych czesto
uogolnien. Myslenie rezonerskie polega na budowaniu wnioskowania przy
niedostatku przeslanek. Myslenie rezonerskie i dereistyczne jest tez czesto
podbudowane w sposob nieprawidlowy (paralogiczny)(...)
(...)Pospolite jest tez wyprowadzenie sadow ogolnych na podstawie
niedostatecznych przeslanek (jeden zaobserwowany fakt tworzy regule). Tak
jak chory niekiedy nie odroznia takich pojec, jak podobienstwo
identycznosc, mozliwosc, pewnosc, tak tez czesto nie zauwaza tej roznicy we
wnioskowaniu i twierdzi np. ze cos "jest" skoro de facto "moze byc", albo
cos jest "tym", choc w rzeczywistosci jest jedynie "podobne do tego"(...)"

Cytat z:
"PSYCHIATRIA" (pod redakcja: prof. dr. hab. med. Stanislawa Dabrowskiego,
prof. dr. n. med. Jana Jaroszynskiego, prof. dr. hab. med. Stanislawa
Puzynskiego ? wyd. PZWL 1987, W-wa) Cz. 1, Rozdz. 4 ? "Zespoly
schizofraniczne", Ustep "Zespol paranoidalny", str 29

15. Data: 2004-07-31 14:29:49

Od: Abstynent <S...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

dżej [DNS.WEBSITE.PL] wrote:

> ....własną empatią...

Niektorym wydaje sie, iz jesli wyucza sie i operuja kilkoma wyszukanymi
okresleniami (ktorych niejednokrotnie sami doklanie nie rozumieja) to beda
przez to inteligentniejsi...

16. Data: 2004-08-01 00:46:04

Od: "dżej [DNS.WEBSITE.PL]" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abstynent" <S...@t...de> napisał w wiadomości

> [...]
wyszukanymi
> okresleniami (ktorych niejednokrotnie sami doklanie nie rozumieja) to

yyy, to nie ja wrote tylko ten czlowiek, ktory sie do mnie przyczepil.
Najpierws sprawdz dokladnie potem probuj sie madrowac 'inteligjencie' ;)

17. Data: 2004-08-04 06:17:11

Od: "Piotrek" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Phill" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
dyskusji
> jest pozbawione sensu. Jest to dla mnie ważne, dlatego proszę o odpowiedź.

Witam,

Juz odpowiadam jak Ja to widze. Wg mnie cos staje sie uzaleznieniem jezeli
nie mozemy bez tego normalnie egzystowac.
Jezeli np lubimy jakies slodycze i jemy je regularnie i w coraz to wiekrzych
ilosciach to oprocz nadwagi mozemy smialo stwierdzic iz jestesmy
'uzaleznieni' od slodkosci.
Tak samo postrzegam i masturbacje. Jezei jest ona wywolana napieciem
sexualnym to oki (brak partnerki w poblizu i po co sie meczyc jak mozna
sobie ulzyc). Ale jezeli np robimy to z nudow bo sadzimy iz ten rodzaj
relaksu jest dla nas odpowiedni to juz nie jest to normalne. Prosty
przyklad: jak nam sie nudzi to nieraz wlaczamy sobie jakiegos pornola aby
sie odprezyc i zobaczyc jak to robia inni. Ale co w przypadku kiedy takie
ogladanie koncy sie masturbacja za kazdym razem - wg mnie nie jest to
normalne bo wywoluje nawyki bedace czyms regularnym i cyklicznym (wg mnie to
juz jest jakas forma uzaleznienia moze nei taka jak alkohol czy fajki ale
jest).

salut
Piotrek,

18. Data: 2004-08-04 13:48:03

Od: "Phill" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> juz jest jakas forma uzaleznienia moze nei taka jak alkohol czy fajki ale

Właśnie o taką świadomość problemu tutaj walczę. Bo co do niektórych nie
dociera, że to jest wogóle problem. Cholera, w jakim ja kraju żyję i ludzie
o jakiej świadomości mnie otaczają? To tylko takie pytanie retoryczne dla
siebie, do medytacji.

19. Data: 2004-10-11 08:30:36

Od: "Piotr Kajszczak" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tez tak mysle

20. Data: 2004-11-10 10:28:37

Od: "SEKCIO" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

TO JEST UZALEZNIENIE i trzeba z tym walczyc, to nie
z tego co wiem to trzeba miec silna wole i naprawde tego chciec by wydostac
sie z tego nalogu
ale lepiej byloby zapobiegawczo nie onanizowac sie.

Zaproszenie na warsztaty dla Alkoholikow
Zaproszenie na Warsztaty
Ja alkoholik
giną posty
Papierochy - bleee