giną posty

1. Data: 2004-06-13 07:24:07

Temat: giną posty
Od: "Ramonoth" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś ostatnio się na to skarżył i jak się okazuje miał rację. Apeluję do
moderatora o większe zaangażowanie w swoje obowiązki, bo ma to znaczenie
szczególnie w grupie takiej jak ta. Dziękuję za uwagę.

Ram

2. Data: 2004-06-13 09:07:43

Temat: Re: giną posty
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 13 Jun 2004 09:24:07 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <n...@s...com> i powiedziała:

> Ktoś ostatnio się na to skarżył i jak się okazuje miał rację. Apeluję do
> moderatora o większe zaangażowanie w swoje obowiązki, bo ma to znaczenie
> szczególnie w grupie takiej jak ta. Dziękuję za uwagę.

Znaczy coś konkretnie? Kto się skarżył ("problem" Kalliope z postingiem
nie mieszczącym się w tematyce grupy odrzucam z przyczyn oczywistych)?
Gdzie, kiedy, msg-ids postingów?

Moderatorzy są zaangażowani wystarczająco, co nie ma znaczenia w
sytuacji, kiedy ruch na grupie jest taki, jaki jest. Dziękuję za uwagę.

Zuzanka
*:.
On the verge of indecision. I'll always take the round about way.

3. Data: 2004-06-13 09:33:42

Od: "Sylvia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Moderatorzy są zaangażowani wystarczająco, co nie ma znaczenia w
> sytuacji, kiedy ruch na grupie jest taki, jaki jest. Dziękuję za uwagę.

Wypowiem sie na podstawie swoich obserwacji więc na tym forum post jest
dodawany dopiero po kilkunastu godzinach ! a przecież nie o to chyba chodzi
prawda?
przykład :
Mój temat "Papierochy bleee" - odebrałam dzis posta od "Ramonoth" którego On
napisał wczoraj o 13:22 ,odebrałam dzis rano mimo tego ze wczoraj do godzin
późnych byłam przy kompie i nie jeden raz sprawdzałam.
Na innych forach posty są dodawane błyskawicznie.
Pozdrawiam Sylwia.

4. Data: 2004-06-13 10:16:29

Temat: Odp: giną posty
Od: "Ramonoth" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> w wiadomości
do grup dyskusyjnych

> Moderatorzy są zaangażowani wystarczająco, co nie ma znaczenia w
> sytuacji, kiedy ruch na grupie jest taki, jaki jest. Dziękuję za uwagę.

Sprawdzilem w archiwum. Moj post, o ktory mi chodzilo na grupe jednak
trafil. Wszystko to wina mojego czytnika. Przepraszam.

Ram

5. Data: 2004-06-13 16:25:06

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 13 Jun 2004 11:33:42 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <s...@w...pl> i powiedziała:

> Wypowiem sie na podstawie swoich obserwacji więc na tym forum post jest
> dodawany dopiero po kilkunastu godzinach ! a przecież nie o to chyba chodzi
> prawda?

To jest grupa moderowana (nie forum). Posting _oczekuje_ na
zaakceptowanie przez moderatora. Nie pojawia się na grupie (nie
forum) zaraz po wysłaniu.

> [...]
> późnych byłam przy kompie i nie jeden raz sprawdzałam.
> Na innych forach posty są dodawane błyskawicznie.

Widocznie inne grupy (nie fora), które czytasz, nie są moderowane.

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take the round about way.

Papierochy - bleee
Pozdrawiam Wszystkich ....
grupy wsparcia
Mam problem z dzieckiem!Pilne!