Zaszyłem sie... co dalej?

1. Data: 2004-06-07 21:11:00

Temat: Zaszyłem sie... co dalej?
Od: "Krzysztof Chojnacki" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam na imie Krzysztof, dzisiaj w dniu moich 26 urodzin postanowiłem
sie zaszyć..Ciezko było to postanowić.
Ale juz po zabiegu.Mam nadzieje ze dam rade...
Co radzicie, gdzie sie udać? AA, czy gdzie indziej..
Sorki za moje prywatne wynurzenia, ale chciałem sie z kimś podzielic
P.S.
Denyce dzieki za wsparcie

2. Data: 2004-06-08 10:50:18

Temat: Re: Zaszyłem sie... co dalej?
Od: "..::WISKOLER::.." <R...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Jun 2004 21:11:00 +0000 (UTC), na pl.soc.uzaleznienia,
Krzysztof Chojnacki wklepał(a) elaborat na 13 linii, w wiadomości
<news:ca2ll4$4fv$1@inews.gazeta.pl> o treści:

> Witam,
> mam na imie Krzysztof, dzisiaj w dniu moich 26 urodzin postanowiłem
> sie zaszyć..Ciezko było to postanowić.

:) I myślisz że to rozwiązuje problem?

> Ale juz po zabiegu.Mam nadzieje ze dam rade...

Serdecznie Ci tego życzę

> Co radzicie, gdzie sie udać? AA, czy gdzie indziej..

Nie wiem co powiedzą koledzy w AA jeśli przyjdziesz do nich , nie odpowiesz
na dwa pierwsze pytania i na dodatek powiesz że się zaszyłeś :)))

> Sorki za moje prywatne wynurzenia, ale chciałem sie z kimś podzielic

Po to jest ta grupa...

> P.S.
> Denyce dzieki za wsparcie

IMHO: Zaszywka, w obojętnie jakiej postaci, niczego nie zmienia, zmiana
może może nastąpić dopiero wtedy jak sam będziesz chciał przestać pić.
Wtedy żadne środki farmakologiczne nie będą Ci potrzebne. Pozatym z
pewnością wiesz że Esperal można przepić, obojętne czy jest zaszywką czy
zastrzykiem :)

Pozdrawiam i życze zmiany w sposobie patrzenia na świat i siebie.

--

..::WISKOLER::..

Google Twoim przyjacielem -> http://www.google.pl

3. Data: 2004-06-08 12:11:17

Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Chojnacki" <k...@W...gazeta.pl> napisał w
> [...]
> Co radzicie, gdzie sie udać? AA, czy gdzie indziej..
> Sorki za moje prywatne wynurzenia, ale chciałem sie z kimś podzielic

http://www.gazeta.pl/usenet/

Polecam najbliższe AA. Powodzenia.

--
JOHNSON :)

4. Data: 2004-06-10 09:20:58

Od: grzegorz kaźmierski <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Chojnacki napisał:
> [...]
> Co radzicie, gdzie sie udać? AA, czy gdzie indziej..
> Sorki za moje prywatne wynurzenia, ale chciałem sie z kimś podzielic

witam
samo zaszycie nie rozwiązuje problemu musisz sam zdecydowac czy chcesz
przestac pic. polecam grupy AA lub przychodnie odwykowa tam dowiesz sie
co to jest alkoholizm jak sobie radzic aby nie pic ,jak sobie inni radzą
ztym problemem.
pozdrawiam.Grzegorz

Ja akoholik
Kiedy?