Ja akoholik

1. Data: 2004-06-07 13:01:49

Temat: Ja akoholik
Od: "pawel37" <r...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem uzalezniony od alkocholu .Po wielu latach meki w nalogu,probach
wyrwania sie z zaklentego kregu,jak narazie nie pije okolo 1 rok .

2. Data: 2004-06-08 10:44:56

Temat: Re: Ja akoholik
Od: "..::WISKOLER::.." <R...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Jun 2004 15:01:49 +0200, na pl.soc.uzaleznienia, pawel37
wklepał(a) elaborat na 4 linii, w wiadomości
<news:ca1p46$6a6$1@nemesis.news.tpi.pl> o treści:

> Jestem uzalezniony od alkocholu .Po wielu latach meki w nalogu,probach
> wyrwania sie z zaklentego kregu,jak narazie nie pije okolo 1 rok .

No to gratulować...
Zobaczymy czy za rok napiszesz to samo :)

--

..::WISKOLER::..

...a my co? Hm, tylko banany i banany
------------------------------------- :-)

3. Data: 2004-06-08 14:19:18

Od: "Ramonoth" <n...@p...uonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pawel37 <r...@p...interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ca1p46$6a6$...@n...news.tpi.pl...
> Jestem uzalezniony od alkocholu .Po wielu latach meki w nalogu,probach
> wyrwania sie z zaklentego kregu,jak narazie nie pije okolo 1 rok .

Trzymaj sie!

Ram

4. Data: 2004-06-08 18:08:03

Temat: Odp: Ja akoholik
Od: "rihoo" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to gratulować...
> Zobaczymy czy za rok napiszesz to samo :)

Zauważyłem Wiskoler, że podchodzisz bardzo pesymistycznie do wszystkich
postów, ktoś się cieszy, że wytrzymał tyle i tyle, a TY odpalasz cos w stylu
"za rok i tak bedziesz chlal".
Musisz miec wiec przykre doswiadczenia.

5. Data: 2004-06-09 07:51:54

Temat: Re: Odp: Ja akoholik
Od: "..::WISKOLER::.." <R...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Jun 2004 20:08:03 +0200, na pl.soc.uzaleznienia, rihoo
wklepał(a) elaborat na 9 linii, w wiadomości
<news:ca4vf8$4h7$1@nemesis.news.tpi.pl> o treści:

> Zauważyłem Wiskoler, że podchodzisz bardzo pesymistycznie do wszystkich
> postów, ktoś się cieszy, że wytrzymał tyle i tyle, a TY odpalasz cos w stylu
> "za rok i tak bedziesz chlal".

Ja coś takiego napisałem?? No cóż widocznie mam pomroczność jasną.

> Musisz miec wiec przykre doswiadczenia.

Akurat w tym wypadku nie mam doświadczenia, ale wielu widziałem takich
którzy zbudowali sobie pomniczek pod szyldem "jaki to ja jestem wspaniały,
*JUŻ* rok wytrzymałem" itd. To do niczego nie prowadzi, wychodzenie z
nałogu i godzenie sie z własną choroba nie polega na tym by wbijać się w
samouwielbienie, a inni są właśnie po to by niepoprawnych sprowadzać na
ziemię. Może mój post pomoże mu w tym by spojrzeć na siebie z innej
perspektywy i dostrzec że rok to sukces ale jednocześnie ostrzeżenie że nie
wolno usiąść na laurach i czekać. Największym wrogiem alkoholika jest nuda
i brak samokrycytyzmu. Potem dochodzi wata w uszach i objawy zaczynają
powracać. Alkoholizm to choroba *śmiertelna, chroniczna, nieuleczalna i
postępująca*, kto tego nie pojmie ten będzie się męczył do końca (krótszego
lub dłuższego) życia.

IMHO: gratulowałem koledze i nadal gratuluję... Też kiedyś miałem roczek
:)))
--
..::WISKOLER::..
Alkoholików dzielimy na:

6. Data: 2004-06-09 11:40:25

Od: "dzaba" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Również jestem alkoholikiem. Mam mniejszy staż niepicia niż ty i życzę tobie
i sobie aby tak już pozostało. Trzymaj się, powodzenia.

7. Data: 2004-06-25 18:59:35

Od: smonia <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem uzalezniony od alkocholu .Po wielu latach meki w nalogu,probach
> wyrwania sie z zaklentego kregu,jak narazie nie pije okolo 1 rok .

I wierze, ze wytrwasz w swym postanowieniu jeszcze wiele, wiele lat
:)!!! Jestes super, trzymam kciuki, zeby tak juz pozostalo :).

Kiedy?
Alkoholo
Papierosy
Czy ta grupa żyje ??