Kiedy?

1. Data: 2004-05-31 08:31:58

Temat: Kiedy?
Od: "rihoo" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie kiedy zaczyna się granica uzależnienia od alkoholu??? Jakieś
objawy czy częstość pijaństw?
pozdr.
Ryhu

2. Data: 2004-05-31 12:45:45

Temat: Re: Kiedy?
Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rihoo" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie kiedy zaczyna się granica uzależnienia od alkoholu??? Jakieś
> objawy czy częstość pijaństw?
> pozdr.
> Ryhu

Jak się o to pytasz to znaczy, ze już.

--
JOHNSON :)

3. Data: 2004-05-31 15:19:54

Temat: Odp: Kiedy?
Od: "rihoo" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak się o to pytasz to znaczy, ze już.

Jednak się mylisz.

4. Data: 2004-06-01 12:32:57

Od: " MAgda" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

POlecam strone, zamieszczono tam kilka testow i ciekawych analiz zachowan i
postaw- http://www.morawica.com.pl/fakty/fakty.htm Tylko szczerze. I czym
predzej przyjdzie diagnoza i leczenie tym lepiej. Trzymam kciuki... za
wszytkich.....
Magda

5. Data: 2004-06-03 00:45:05

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAgda wrote:
> [...]
> zachowan i postaw- http://www.morawica.com.pl/fakty/fakty.htm Tylko
> szczerze. I czym predzej przyjdzie diagnoza i leczenie tym lepiej.
===
He, he, te "naukowe" porady i testy są gówno warte. Przetestowałem - wiem.
Jesteś gościu, alkoholikiem, wtedy, kiedy nie wytrzymasz miesiąca lub
kwartału bez wódy. I tyle.

Wytrzymasz - spoko - wytrzymasz rok i trzy lata. Tylko po co? He, he.

W końcu wóda jest to, by ją pić. Tylko z umiarem. Bo jak już nie możesz
przestać, to wtedy jesteś właśnie nałogiem. Jak czujesz, że cię zaczyna
wciągać - to STOP. Całkiem STOP. Na długo. Lepiej zapobiec, niż żałować.
Póki jeszcze można.

waldek
===

6. Data: 2004-06-03 08:13:18

Od: "rihoo" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przestać, to wtedy jesteś właśnie nałogiem. Jak czujesz, że cię zaczyna
> wciągać - to STOP. Całkiem STOP. Na długo. Lepiej zapobiec, niż żałować.
Swój chłop i ma rację:)

7. Data: 2004-06-06 21:24:46

Od: a...@p...fm ( Antoś P) szukaj wiadomości tego autora

> ===
> He, he, te "naukowe" porady i testy są gówno warte. Przetestowałem - wiem.
> Jesteś gościu, alkoholikiem, wtedy, kiedy nie wytrzymasz miesiąca lub
> kwartału bez wódy. I tyle.

To nie jest niestety prawdziwy "test" na niebycie alkoholikiem -
wytrzymanie jakiegoś okresu bez alkoholu. To raczej koronny dowód na bycie
nim. Kto przy zdrowych zmysłach - jeśli alkohol mu nie przeszkadza -
potrzebował by takiej próby? Po co i dla kogo? Zwłaszcza, że alkohol jest
dla ludzi, bo rzeczywiście przeważającej części populacji nigdy nie
zaszkodzi.
Test na nie bycie alkoholikiem jest inny!!!!!
Należy sobie postanowić, że przez miesiąc a jeszcze lepiej dwa, będzie się
wypijało codziennie określoną ilość alkoholu, np., tylko 1 piwo lub tylko
pięćdziesiątkę, czy lampkę napoju z alkoholem.
Tylko dotrzymanie takiej umowy całkowicie wyklucza alkoholizm

AP

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.uzaleznienia

8. Data: 2004-06-09 07:57:26

Od: "..::WISKOLER::.." <R...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6 Jun 2004 23:24:46 +0200, na pl.soc.uzaleznienia, Antoś P wklepał(a)
elaborat na 25 linii, w wiadomości
<news:006801c44c0c$31339880$ef544cd5@workuta> o treści:

> [...]
> pięćdziesiątkę, czy lampkę napoju z alkoholem.
> Tylko dotrzymanie takiej umowy całkowicie wyklucza alkoholizm

Czy mogę się nie zgodzić ze zdaniem kolegi?

Nie ma testu w 100% potwierdzającego lub zaprzeczającego że się jest
alkoholikiem.

--

..::WISKOLER::..
Świstak siedzi,