Uzależnienie od Internetu

1. Data: 2004-05-04 18:52:51

Temat: Uzależnienie od Internetu
Od: "szymon g." <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć
nazywam się Szymon Godawa, jestem studentem 5 roku psychologii i
przeprowadzam wlasnie badania do pracy magisterskiej
pt: "Uzaleznienie od internetu a poczucie samotności".
W swoich badaniach poszukuję odpowiedzi na pytania:
1.czy można uzależnićsię od internetu.
2.w jaki sposób poczucie samotności może korelować z
częstotliwośćią korzystania z internetu.
Do badania używam kwestionariusza KIU. Jesli możesz go
wypełnić i odesłać na adres s...@w...pl lub f...@p...onet.pl będe ci
bardzo wdzięczny.W celu uzyskania kwestionariusza wyślij do mnie e-mail na adres
s...@w...pl
Jeżeli jesteś w stanie przesłać tą wiadomość dalej (razem z
załącznikiemoczywisnie niewypełnionym) do swoich znajomych
jestem ci jeszcze bardziej wdzięczny, w ten sposób przysparzasz
się do poznawania mechanizmów funkcjonowania człowieka w
wirtualnym świecie.

2. Data: 2004-05-06 16:01:30

Temat: Re: Uzależnienie od Internetu
Od: Kasper <n...@l...spmerow> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik szymon g., dnia Tue, 04 May 2004 20:52:51 +0200 napisał(-a):

> cześć
> [cut]
> W celu uzyskania kwestionariusza wyślij do mnie e-mail na adres
> s...@w...pl
> [cut]

Ma to jedną wadę- kwastionariusz nie jest anonimowy. Kto sie przyzna że
jest uzależniony od netu??

Pozdrawiam!!

Kasper.
--