uzależnienie od alkoholu

1. Data: 2004-04-26 10:35:33

Temat: uzależnienie od alkoholu
Od: "XYZ" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zalecenie sądowe do leczenia odwykowego. Zgłosiłam się do poradni,
zaczęłam chodzić na spotkania, jednak zupełnie mnie to nie przekonuje. To
zresztą nie moja pierwsza próba leczenia grupowego. Idę tam bez przekonania,
aby odbębnić jak lekcje w szkole. Nie piję jakiś czas i dobrze mi z tym, ale
obdzieranie z własnego ja zupełnie mi nie odpowiada...

2. Data: 2004-04-26 16:18:45

Temat: Re: uzależnienie od alkoholu
Od: "Ogryzek" <W...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XYZ" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ale
> obdzieranie z własnego ja zupełnie mi nie odpowiada...

Jeśli dobrze Ci z tym niepiciem to angażuj się trochę w te zajęcia. Bez tego
raczej zbyt długo nie wytrwasz. Sama musisz zdecydować czy chcesz trzeźwieź
czy po krótszej lub nieco dłuższej abstynencji wrócić do picia.
Ogryzek

3. Data: 2004-04-27 14:06:41

Temat: Re: uzaleznienie od alkoholu (was: uzależnienie od alkoholu)
Od: "..::WISKOLER::.." <j...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Apr 2004 12:35:33 +0200, na pl.soc.uzaleznienia, XYZ
wklepał(a) elaborat na 7 linii, w wiadomości
<news:c6ioo0$6ob$1@atlantis.news.tpi.pl> o treści:

> [...]
> aby odbębnić jak lekcje w szkole. Nie piję jakiś czas i dobrze mi z tym, ale
> obdzieranie z własnego ja zupełnie mi nie odpowiada...

Przyjdzie czas że Cię to przekona i sama zaczniesz szukać kontaktu z
terapią a zwłaszcza z grupą AA.
Widocznie jeszcze nie dopiekło Ci to w takim stopniu by samemu szukać
pomocy dla siebie, widocznie jeszcze masz komfort picia zapewniony. Ale to
się zmieni... z czasem.

--

..::WISKOLER::.._____________Adres w ROT13
Dlaczego pisac po polsku w usenecie? ->http://evil.pl/pip/slownik.html

4. Data: 2004-06-14 06:13:12

Od: "Sixtus" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

, ale
> obdzieranie z własnego ja zupełnie mi nie odpowiada...

Terapia to odzieranie z mentalności alkoholika pijącego, aby wlasnie Twoje
PRAWDZIWE "ja" moglo zaczac funkcjonowac.
Zaprzeczanie, bagatelizowanie i orientacja "do wewnątrz" to klasyczny dowód
na to, że jest się alkoholikiem.
Wiem, bo jestem. Niepijącym
pozdrawiam
Sixtus