Uzależnienie od Internetu

następny post »
From: "szymon g." <f...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Uzależnienie od Internetu
Date: 4 May 2004 20:52:51 +0200

cześć
nazywam się Szymon Godawa, jestem studentem 5 roku psychologii i
przeprowadzam wlasnie badania do pracy magisterskiej
pt: "Uzaleznienie od internetu a poczucie samotności".
W swoich badaniach poszukuję odpowiedzi na pytania:
1.czy można uzależnićsię od internetu.
2.w jaki sposób poczucie samotności może korelować z
częstotliwośćią korzystania z internetu.
Do badania używam kwestionariusza KIU. Jesli możesz go
wypełnić i odesłać na adres s...@w...pl lub f...@p...onet.pl będe ci
bardzo wdzięczny.W celu uzyskania kwestionariusza wyślij do mnie e-mail na adres
s...@w...pl
Jeżeli jesteś w stanie przesłać tą wiadomość dalej (razem z
załącznikiemoczywisnie niewypełnionym) do swoich znajomych
jestem ci jeszcze bardziej wdzięczny, w ten sposób przysparzasz
się do poznawania mechanizmów funkcjonowania człowieka w
wirtualnym świecie.