Re: leczenie zebow przez studentow

1. Data: 2003-01-27 11:02:51

Temat: Re: leczenie zebow przez studentow
Od: "loopfer" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To wszystko zalezy od umiejetnosci danego studenta. Mieszkam w akademiku,
mam kontakt z tymi ludzmi i powiem ze leczenie zebow za free jest tu dosc
popularne. Poza tym nie slyszalem zeby kiedys komus cos sie z tego powodu
stalo, wiec jesli ufasz swojej kolezance, warto sprobowac. :)

Użytkownik Karka <karkap@NO_SPAMinteria.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b0seik$1j8$...@n...tpi.pl...