leje

41. Data: 2006-08-07 19:18:10

Temat: Re: leje
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Rodzice małych przepiórek tylko znoszą jajka.

Ojciec też? :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

42. Data: 2006-08-07 19:27:17

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Szukaj wiatru w polu. ;-) Od wczoraj w Siedlcach spadło
> podobno aż 50 mm deszczu i w mieście porobiły się na niektórych
> ulicach jeziorka. :-(
> Pozdrawiam powodziowo Ja...cki

W Bielsku-Białej raz pada raz słonko. W tej chwili jest burza, grzmi i
leje. Kot biedny schował się pod wannę za to Babcia nic sobie z tego nie
robi i zawzięcie kroi i układa do słoików kabaczki w/g przepisu niejakiego
Dirko a ja biedny nie nadążam nosić z piwnicy słoiki.
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

43. Data: 2006-08-07 20:12:27

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eb8b7l.2tg.1@news.Dziadek.priv.pl Dziadek
<dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> tego nie robi i zawzięcie kroi i układa do słoików kabaczki w/g
> przepisu niejakiego Dirko a ja biedny nie nadążam nosić z piwnicy

Hejka. Już narzekasz? Przecież trudniej będzie znosić do piwnicy pełne
słoje. ;-)
Zresztą ciesz się Henryku, że nie masz zalanej wodą piwnicy, tak jak u
nas. :-(
Gumniaki ;-) zostały na działeczce i mamy problem do czego teraz nalać
sok z jabłek.
Pozdrawiam przetworowo Ja...cki

44. Data: 2006-08-08 07:11:01

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> [...]
> jak u nas. :-(
> Gumniaki ;-) zostały na działeczce i mamy problem do czego teraz

He he, w piwnicy naszego bloku nic się nie uchowa co pełne. Spiżarkę mamy na
korytarzu - zabudowana wnęka koło windy, więc nosić blisko. Życzę żeby Ci
opadło, znaczy się woda
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

45. Data: 2006-08-08 07:40:12

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziadek wrote:

Gumniaki ;-) zostały na działeczce i mamy problem do czego teraz
nalać sok z jabłek.
Pozdrawiam przetworowo Ja...cki

Czyżbyś chciał nalewać sok do gumniaków ?
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

46. Data: 2006-08-08 10:58:41

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ojciec też? :-)
>
> Pozdrowienia,
>       Michał

Jajka są dość duże, muszą we dwoje.
Pozdrawiam.Mirzan

47. Data: 2006-08-08 11:07:36

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> A niech leje, przez ten czas coś sobie wysiedziałem.
> Pozdrawiam.Mirzan
> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

I co z nimi zrobisz?
W sumie takie male kuraki moglbym trzymac w ogrodzie gdyby nie koty, kuny,
dziury w plocie itp.

Pozdrawiam,
Bpjea

48. Data: 2006-08-08 15:09:16

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eb9m5t.3o4.1@news.Dziadek.priv.pl Dziadek
> [...]
>
> Gumniaki ;-) zostały na działeczce i mamy problem do czego teraz
> nalać sok z jabłek.
>
> Czyżbyś chciał nalewać sok do gumniaków ?

Hejka. Jak zabraknie słoików, to kto wie? ;-)
Pozdrawiam surogatowo Ja...cki

49. Data: 2006-08-08 17:57:00

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co z nimi zrobisz?

Zjem.

> W sumie takie male kuraki moglbym trzymac w ogrodzie gdyby nie koty, kuny,
> dziury w plocie itp.

Tak długo byś je trzymał, jak długo byś utrzymał.One mają napęd rakietowy.
Muszą mieszkać w klatce, w pomieszczeniu.Zanim otworzę klatkę, zamykam
drzwi.
Pozdrawiam.mirzan

50. Data: 2006-08-08 22:45:15

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Aug 2006 13:07:36 +0200, "Bpjea" <b...@...pl (bez x)>
wrote:

>Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

>I co z nimi zrobisz?
>W sumie takie male kuraki moglbym trzymac w ogrodzie gdyby nie koty, kuny,

O, kuny... ja bym chcial miec kune...
Da sie to jakoś zorganizować?

Zdjęcie mojej córki
Teoria Gier - kompletnie OT
"Prywatny Ogród Botaniczny Grażyny i Bogusława Radzimierskich"
Głóg , żywopłot
bazylia przez cały rok?