Teoria Gier - kompletnie OT

1. Data: 2006-08-03 20:10:16

Temat: Teoria Gier - kompletnie OT
Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niniejszym chciałbym złożyć Grupie podziękowania, albowiem:

1. Bez Grupy nie miałbym szansy spotkać się z Michałem Misiurewiczem.
2. Bez Michała Misiurewicza nie potrafiłbym sam ukierunkowac mojego
problemu na Teorię Gier.

Michale, dziękuję bardzobardzo, temat nie jest łatwy ale się rozwija.

--
Guru optymistyczny

2. Data: 2006-08-03 21:02:45

Temat: Re: Teoria Gier - kompletnie OT
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:9rl4d25ksjs1iiosi3e3adsipf97fur6br@4ax.com Guru
<g...@g...pl> napisał(a):

> Niniejszym chciałbym złożyć Grupie podziękowania, albowiem:

Hejka. ... albowiem: grupa uczy, grupa radzi, grupa nigdy cię nie
zdradzi. :-)
Pozdrawiam korporacyjnie Ja...cki

3. Data: 2006-08-03 23:42:00

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Guru wrote:
> [...]
> problemu na Teorię Gier.
>
> Michale, dziękuję bardzobardzo, temat nie jest łatwy ale się rozwija.

Ależ proszę bardzo.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2006-08-04 04:41:02

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Guru wrote:

> [...]
>
> 1. Bez Grupy nie miałbym szansy spotkać się z Michałem Misiurewiczem.
> 2. Bez Michała Misiurewicza nie potrafiłbym sam ukierunkowac mojego
I jak rozwiązałeś swój problem minimalizując straty czy maksymalizując
zyski? A może niestety suma gry jest niezerowa. Czy też bezpiecznie
usadowiłeś się w punkcie siodłowym?
Jako miłośnik brydża kiedyś kupiłem sobie książkę na ten temat z serii
Problemów. Miała tyle matematyki ile było niezbędne. Za to przykłady były
typowo życiowe.
Przesłanie tej książki było jedno: "Życie jest grą z sumą niezerową".
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

5. Data: 2006-08-04 07:06:35

Od: "mich" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jako miłośnik brydża kiedyś kupiłem sobie książkę na ten temat z serii
> Problemów. Miała tyle matematyki ile było niezbędne. Za to przykłady były
> typowo życiowe.

A pamiętasz jej tytuł?
Może znalazłbym w bibliotece/księgarni i od niej zaczął swój
"flirt' z teorią gier/ (też kiedyśmnie zainteresował ten temat
ale nie miałem szczególnej motywacji do wgłębienia się)
Teraz wakacje, dużo czasu, warto rozwinąć swoja wiedzę
o nowe dziedziny :))

Michał

6. Data: 2006-08-05 07:17:31

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

mich wrote:

> A pamiętasz jej tytuł?
J. D. Williams
Strateg doskonały. Wprowadzenie do teorii gier
Warszawa 1965, PWN
Seria Omega. Współczesna biblioteka naukowa
stron 239
18 cm

Powyżej skojarzyłem ją z Problemami. Być może przeczytałem w nich recenzję
tej książki.
Bardzo lubiłem tę książkę. Czytałem ją do poduszki. Przeżyła wiele
melioracji księgozbioru domowego.

7. Data: 2006-08-09 09:08:34

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Guru napisał(a):
> [...]
>
> 1. Bez Grupy nie miałbym szansy spotkać się z Michałem Misiurewiczem.
> 2. Bez Michała Misiurewicza nie potrafiłbym sam ukierunkowac mojego

Brawo Michale, kolejny nawrocony ;) Moze mialbys jeszcze ochote
przeczytac Nonzero Wrighta, zeby zobaczyc jak pieknie teorie gier mozna
zastosowac do rozwoju ludzkosci?

Jaga, bardzo szczesliwa, ze innym tez sie takie rzeczy podobaja ;)

PS. Jak ktos woli bardziej beletrystycznie, to mozna biografie Nasha
polecic, Sylvi Nasar Piekny umysl. Byl tez film nakrecony, ale nie
widzialam i nie pamietam tytulu ;)

8. Data: 2006-08-09 09:18:43

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> napisał w
wiadomości news:1155114514.931728.122400@n13g2000cwa.googlegrou
ps.com...

> PS. Jak ktos woli bardziej beletrystycznie, to mozna biografie Nasha
> polecic, Sylvi Nasar Piekny umysl. Byl tez film nakrecony, ale nie
> widzialam i nie pamietam tytulu ;)

Film również nosił tytuł "Piękny umysł" - polecam, bo był dobry.

Pozdrawiam
Baśka

9. Data: 2006-08-09 16:03:09

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Aug 2006 11:18:43 +0200, Dobranoc napisał(a):

> Film również nosił tytuł "Piękny umysł" - polecam, bo był dobry.

O kinomaniacy:)

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

10. Data: 2006-08-09 16:26:43

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> O kinomaniacy:)

E tam od razu maniacy ;)
Jak się nie ma telewizora, to czasami trzeba sie odchamić w sposób
alternatywny ;)

Pozdrawiam
Baśka

"Prywatny Ogród Botaniczny Grażyny i Bogusława Radzimierskich"
Głóg , żywopłot
bazylia przez cały rok?
chwalę się [balkon]
Identyfikacja badziewia być może bylinowego:)