lekarze badzcie bardziej...

31. Data: 2002-11-25 12:15:44

Temat: Odp: Odp: Pacjenci, bądźcie mniej upierdliwi
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Bieniek <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
> Teoretycznie po dyżurze mam prawo wyjść z pracy. Jeszcze nigdy się nie
> zdarzyło, żebym po dużurze wyszedł wcześniej, niż około 12.00. Po prostu
> ktoś musi zając się moimi pacjentami. I muszę to być ja, bo innej
> możliwości nie ma

To podziwiam :-) U mnie lekarze urywają się jak najszybciej do domu.
A czemu musisz zostać, przecież przychodzi nowa zmiana?

Kasia

32. Data: 2002-11-25 12:39:09

Temat: Odp: Odp: Odp: Pacjenci, bądźcie mniej upierdliwi
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Bieniek <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b712oprys0h$.15xra2ln7nmfd$....@4...net.
..
A co do
> "przystojny" to NTG :P

Dobrze rozumiem? nie ta grupa?
Mam męża i nie muszę nikogo podrywać. Chyba źle mnie zrozumiałeś.

Kasia

33. Data: 2002-11-25 12:39:42

Temat: Re: Odp: Odp: Pacjenci, bądźcie mniej upierdliwi
Od: Marek Bieniek <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Nov 2002 13:15:44 +0100, mysza wrote:

> To podziwiam :-) U mnie lekarze urywają się jak najszybciej do domu.
> A czemu musisz zostać, przecież przychodzi nowa zmiana?

Nie znasz widze specyfiki pracy lekarskiej.
Lekarz w oddziale szpitalnym pracuje nie na zmiany, a sztywno (w naszym
szpitalu od 8 do 16 na przykład). Od 16 do 8 następnego dnia miewa
dyżur. Teoretycznie może - po uzyskaniu zgody od szefa oddziału /
kliniki - po dyżurze wyjść do domu, ale ma swoje sale, swoich pacjentów
i prace na nastepny dzień - więc albo zwali pracę na kolegów, albo
zostanie sam i załatwi co trzeba.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
"Rozmiary guza są niewielkie, zas położenie parszywe,..."
(dr D. J.)

34. Data: 2002-11-25 12:41:25

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Pacjenci, bądźcie mniej upierdliwi
Od: Marek Bieniek <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Nov 2002 13:39:09 +0100, mysza wrote:

> Dobrze rozumiem? nie ta grupa?
> Mam męża i nie muszę nikogo podrywać. Chyba źle mnie zrozumiałeś.

Nawzajem:)
napisałem tak dlatego, że rozważanie spania z pielęgniarkami i
domniemanych walorów lekarzów to zdecydowanie NTG:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
"Fenytoina może powodować zaburzenia proarytmogenne..."
(dr A. O.)

35. Data: 2002-11-25 12:45:43

Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:kty7z3mrjem3$....@4...net...
> Lekarz w oddziale szpitalnym pracuje nie na zmiany, a sztywno (w naszym
> szpitalu od 8 do 16 na przykład). Od 16 do 8 następnego dnia miewa
> dyżur.

U mnie lekarze normalnie na zmiany pracują. Część siedzi do 14, a część
zostaje do rana.

Kasia

36. Data: 2002-11-25 13:26:50

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Pacjenci, bądźcie mniej upierdliwi
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Bieniek <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1tai11ppyquy3.1wj0zeiwhpzyh$....@4...net.
..
> napisałem tak dlatego, że rozważanie spania z pielęgniarkami i
> domniemanych walorów lekarzów to zdecydowanie NTG:)

Widzę, że jesteś strasznie poważny i nie można sobie zażartować.
Kasia

37. Data: 2002-11-25 13:49:50

Temat: Re: lekarze badzcie bardziej...
Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Thu, 21 Nov 2002 10:54:44 +0100, "Anna" <a...@p...gazeta.pl>
wyskrobal sobie:

>Znam to niestety, mam taki sam (prawie) problem, mam powa?ne k?opoty z
>nerkami a lekarz (Jacek Anusik)nie bójmy si? podawajmy ich nazwiska,
>stwierdzi?, ?e on mo?e mi nastawi? kr?gos?up za pieni?dze oczywi?cie, a
>nerki po prostu ola?, sorki ale jestem zdenerwowana

a mnie leczono przez pol roku na kregoslup z powodu bolow plecow
takich ze caly dzien moglam tylko lezec( zalecono masaze, krio,
gimnastyka, terapuls) - dodatkowo ciagle wspominalam ze mam cos
wysokie cisnienie ale wogole nie sluchano - minelo sporo czasu zanim
wyprosilam skierowanie na usg. Pierwsza wersja : kamien (bo wodonercze
i pani sie wydawalo ze widzi kamien) - ide do lekarki a ona - tak, tak
kamien swoja droga ale te bole to raczej od kregoslupa -
ale potem nastepne badania: urografia, usg dopplerowskie - i sie
okazuje ze kamienia nie ma a jest wodonercze i zwezenie
podmiedniczkowe.. jestem juz po operacji - na szczescie w szpitalu
trafilam na super lekarza :-)

m3duz4

38. Data: 2002-11-25 13:55:33

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha zapomnialam dodac ze jak przez pol roku chodzilam z tymi bolami do
przychodni to patrzono sie na mnie jak na mloda symulantke i
hipochondryka - czasem nie pozwalano mi nawet skonczyc opisu moich
dolegliwosci... mowilam np lekarce ze w trakcie bolu mama raz u mnie
sprawdzila odruch nerkowy (pewnie tak to sie nie nazywa :-) ) - tzn
puknela mnie lekko z boku na wysokosci nerki -- i ze wtedy z bolu
polozylam sie na ziemi
- pokrecila nosem i powiedziala ze nie wydaje jej sie - wiec ja na to
- a moze dobrze byloby to wykluczyc?? -
pokrecila nosem i: no w sumie mozna tak dla swietego spokoju...

no comments

m3duz4

39. Data: 2002-11-25 14:49:01

Od: Marek Bieniek <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Nov 2002 14:26:50 +0100, mysza wrote:

> Widzę, że jesteś strasznie poważny i nie można sobie zażartować.

Bez przesady - nie widziałaś uśmieszków? :)
W każdym razie można zażartować i mam nadzieję, że nie czujesz się
dotknięta:)

40. Data: 2002-11-25 15:06:34

Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez przesady - nie widziałaś uśmieszków? :)

Myślałam, że się ze mnie naśmiewasz.

> W każdym razie można zażartować i mam nadzieję, że nie czujesz się
> dotknięta:)

Już nie :-)

Kasia

rajstopy na żylaki