Re: lekcja wychowawcza

Data: 2002-04-09 13:25:39
Temat: Re: lekcja wychowawcza
Od: "Cony" <c...@a...waw.pl>

niech ci powiedza co im sie nie podoba np w szkole ...
(pani dyrektor moze poczuc sie srednio ale za to bedziesz mial duskusje)
ale tez co i w jaki sposob chcili by zniecic

powiedz ze kazy moze podac swoje zdanie ale niech uzasadni je jakos
pozniej niech czesc osob skonentuje to
zgadza sie ... czy tez nie.
pozwol im samym wybrac temat, ty tylko lekko nim steruj ;)
nie mow o lekcjach, stopniach etc....

pozdro
--
"Ogranicza nas tylko nasza wyobrażnia"