Strona główna Grupy pl.soc.edukacja lekcje judo - czy nauczyciel może zabronić zwalniania z lekcji Re: lekcje judo - czy nauczyciel może zabronić zwalniania z lekcji

Re: lekcje judo - czy nauczyciel może zabronić zwalniania z lekcji

From: "Stokrotka" <o...@a...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: lekcje judo - czy nauczyciel może zabronić zwalniania z lekcji
Date: Sun, 20 Mar 2011 21:40:26 +0100
<4d753c39$1@news.home.net.pl> <il7g6e$ogm$1@news.onet.pl>
<4d77f1ea$1@news.home.net.pl>
<4d78f288$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
<4d7b631f$1@news.home.net.pl>
<4d7bdd37$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<4d7d1d13$0$2454$65785112@news.neostrada.pl> <im32vk$69o$1@news.onet.pl>
<4d865adf$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>

> Twoja "chora ortografia" jest tu dobrze znana,
Wazelinujesz mi, ale to nie prawda.

>...gdybyś po prostu napisała, że masz problemy z ortografią i korzystaniem
>ze słownika w programie pocztowym, nie zwracałbym uwagi na Twoje błędy przy
>czytaniu Twoich postów.
Ja nie mam problemu z ortografią,
problemy to się zaczną, jak się zacznie reforma:).

> Ponieważ ze swoich byków
Narodowe byki były dla mnie bodźcem, nie moje.

> zrobiłaś ideologię,
Raczej nie, nie można nazwać postulatu reformy ortografi "ideologią".

> zacząłem mijać Twoje wypowiedzi jako nieistotne.
Fakt, czasem się nie staram, ale można pisać w nowej ortografi, nie robiąc
odstępst od ortografi tradycyjnej.
A na marginesie czy omijasz posty bez polskiego liternictwa?
To ważne pytanie, jeśli nie odpowiesz jednoznacznie
na nie też nie odpowiem dalej.

> Programowy brak formy po dłuższym kontakcie powoduje odrzut od treści.
Styllll !!!!!!!!!!!!!!!!!!

> Odezwałem się tylko dlatego, że uraziłaś moje poczucie logiki.
> Jak będziesz prezydentem Polski, to będziesz mogła zainicjować swoją
> reformę ortografii, wtedy się podporządkuję nowym regulacjom.
Jesteś bezczelny, nie tszeba być prezydentem by zainicjować reformę,
wystarczy zebrać podpisy, a jeśli rozumiesz polski, to wiesz,
że zainicjować to nawet mniej niż zebrać podpisy,
wystarczy np. założyć stronę www, to już jest.

> Dopóki to nie nastąpi, będę używał obecnych reguł.
Słusznie, pisanie w nowej ortografi,
z małą ilością odstępstw od tradycyjnego zapisu jest trudne,
zaś pisanie z dużą ilością odstępstw jest antyreklamą,
dlatego, by reforma się udała, prawdopodobnie pierwszym zaleceniem
gdybym miała taką moc, było by zabronienie pisania w nowej ortografi.

> A ewidentna wpadka prezydenta Komorowskiego? On niezależnie od swoich
> błędów ortograficznych pozostanie w historii jako prezydent mojego
> państwa. Ty niezależnie od swoich "reguł nowej ortografii" na tej grupie w
> mojej prywatnej opinii pozostaniesz tylko Stokrotką.
Znowu jsteś bezczelny. Nie mam ambicji "być kimś",
ale jeszcze nie umarłam.

> Merytoryczny post prezydenta Komorowskiego na tej grupie ....
Nie rozumiem, tu był jakiś post Komorowskiego?