leki homeopatyczne,czy pomagaja?

1. Data: 2001-10-18 15:50:24

Temat: leki homeopatyczne,czy pomagaja?
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

widze w aptekach duzo lekow homeopatycznych nie znam sie na jakiej one
zasadzie dzialaja.ale czy przypadkiemnie jest to zwykle placebo dzialajace
za pomoca sugastji na czlowieka.czy komus pomogly?prosze o informacje.
maciek.

2. Data: 2001-10-18 16:52:47

Temat: Re: leki homeopatyczne,czy pomagaja?
Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> zasadzie dzialaja.ale czy przypadkiemnie jest to zwykle placebo dzialajace
> za pomoca sugastji na czlowieka.czy komus pomogly?prosze o informacje.

Ooops, jeżeli działają za pomocą sugestii, to znaczy że działają i na pewno
komuś pomogły.

Leszek

3. Data: 2001-10-18 16:56:06

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech Trzeciak wrote:

> Ooops, jeżeli działają za pomocą sugestii, to znaczy że działają i na pewno
> komuś pomogły.

Może niejasno, więc dodam: we współczesnej medycynie nie interesuje nas, czy coś
pomogło. Interesuje nas, czy to coś pomogło bardziej niż placebo albo bardziej
niż inne leczenie stosowane w danej chorobie (najlepiej jeżeli to inne leczenie
jest najlepszym znanym leczeniem w tej chorobie, tzw. "złotym standardem").

Leszek

4. Data: 2001-10-18 17:43:39

Temat: Odp: leki homeopatyczne,czy pomagaja?
Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy kulki laktozowe z jedną cząsteczką substancji aktywnej, lub prawie
czysty spirytus mogą pomóc?

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

Papużki Nierozłączki
www.republika.pl/adam_figarski
n...@p...onet.pl

5. Data: 2001-10-18 20:48:30

Od: "Andrzej" <w...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co w takim razie powiesz o badaniach naukowych, o efekcie podwójnego place
bo, jeżeli podważasz metody badawcze to rozumiem że podważasz takze działani
e leków allopatycznych, a tkaże pewne analogie homeopatii w allopatii np. dz
iłąnie glikozydów nasercowych które w małych dawkach leczą a w dużych powodu
ją skutek odwrotny.
Widzę że jesteś zwolennikiem TAAAAAKIEJ dawki końskiej, oj nie chiał bym do
Ciebie trafić tj. do gabinetu....

6. Data: 2001-10-18 22:55:17

Temat: Re: Odp: leki homeopatyczne,czy pomagaja?
Od: Raf256 <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam" <n...@p...onet.pl> wrote in

> A czy kulki laktozowe z jedną cząsteczką substancji aktywnej, lub prawie
> czysty spirytus mogą pomóc?
efekt auto-sugestii :)

--
Raf256 : C C++ VC VB PHP TP Delphi JS Java PHP *UPT*
,--, _ ,- _ _ _ ,---------------------------------------------,

7. Data: 2001-10-19 06:30:59

Od: "muraska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> efekt auto-sugestii :)

A o jakim efekcie można powiedzieć gdy lekami homeopatycznymi jest leczone
małe dziecko? Raczej trudno by wmówić mu "to ci pomoże" i już dziecko jest
zdrowe...

Leczę córkę już kilka miesięcy i z ręką na sercu powiem, że to daje efekty.
W przeciwieństwie od leków konwencjonalnych, którymi "faszerowała" p. doktor
córkę rok czasu i efekt był taki, że mała znalazła się w szpitalu. Po jej
wyjściu od razu poszłam do homeopaty, a leki konwencjonalne stopniowo
wycofałąm. I jest OK.

--
muraska (matka która wbrew zdrowemu rozsądkowi zaryzykowała i tego nie
żałuje)

8. Data: 2001-10-19 11:29:15

Od: eclipse <e...@i...owg.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Adam (n...@p...onet.pl):

> A czy kulki laktozowe z jedną cząsteczką substancji aktywnej, lub prawie
> czysty spirytus mogą pomóc?

Rzeczywistość pokazuje, że w niektórych przypadkach tak.

--
[ eclipse(at)icpg1.owg.pl ] [ 608-610-581 ]
[ http://eclipse.danecki.net ] [ PLD-1.0 ]

9. Data: 2001-10-19 11:32:10

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawie czysty spirytus z pewnoscia moze pomóc na lepsze samopoczucie.

----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

10. Data: 2001-10-19 13:36:07

Temat: Re: Odp: leki homeopatyczne -długie :)
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Muraska !

Własnie sobie uprzytomniłam ze dyskutowanie i jakakolwiek forma udawadniania
co nie ktorym osobnikom na tej liscie efektywnego działania leków
homeopatycznych jest naprawdę syzyfową pracą .
Jak im sama napisałaś, że lekarz homeopata wyleczył Ci dziecko i widzisz efekt
tego leczenia, to przeciwnicy homeopatii będa Ci udawadniali, że Tobie tylko
SIĘ ZDAJE że ono jest wyleczone, albo poprostu powiedzą Ci że oto własnie
nastapił jeden z przypadów gdzie organizm sam sie uleczył ewentualnie bardzo
silnie wcisną Ci tezę że zadziałał efekt PLACEBO !! Tylko jak sama zauwazyłas
mówisz o własnym dziecku ale to im i tak nic nie przeszkodzi w takim
twierdzeniu, będą Ci udawadniać że rózne dziwne mechanizmy zadziałały ale
napewno w tym nie pomogły leki homeopatyczne no i jeszcze wydadzą "wyrok" na
lekarza który u Twojego dzieciaczka zastosowal terapię lekami homeopatycznymi.
Będą domagać się od kazdej osoby która wypowie się dobrze o leczeniu homeop.
d o w o d ó w - na to ze Homeopatia działa.. a ja cały czas
uparcie..niezmiennie uważam ze pewnej populacji ludzi dowody wcale nie sa
potrzebne do szczęscia poniewaz jesli umjejętnie zastosują leczenie LH i
uzyskaja szybki i skuteczny efekt terapeutyczny to nie będą sobie zawracac
głowy problemem jak to zadziałało ? poniewaz zadziałało :katar zlikwidował się
w ciągu prawie niecałych dwóch dni, przy tym nierozwineły się zadne dodatkowe
objawy temu towarzyszące więc nad czym sie tu zastanawiac. Zycie toczy sie
dalej, ale to Muraska tym niedowiarkom nie wystarcza...... udowodnią Ci swoją
niewiedzę, brak chęci sprawdzenia - choćby juz z czystej ciekawości tego że
lek homeop. prawidłowo dobrany i zastosowany potrafi objawy chorobowe
skutecznie zwalczyć a przy tym organizm pozostawić w zdrowiu. Będą Ci to
wszystko udawadniać może i nawet w "dobrej wierze" w/g ich pojętego dobra
pacjenta. Ale poprostu trzeba miec tę świadomość ze jesli LH nie zatruwaja
organizmu tak jak leki konwencjonalne to jest to juz wielki postęp w ochronie
zdrowia tej osoby przeliczajac to na dalsza populacje.....itd.:))...oj jeszcze
by tu rozwinąc wątek OCHRONA ZDROWIA .... ale mozna pisac..prawda ?
Muraska ..Ty i Ja i inne osoby co wiedzą ze to działa bynajmniej mamy te
świadomość że nie trujemy siebie, nasze dzieci.....rodziny i bynajmniej mamy
ten tak zwany świety spokój że nad czymś jeszcze umiemy zapanować ze nie zawsze
musimy byc uzaleznieni od własnie takich lekarzy - niedowiarków. Panowie .. nie
mam ochoty Was obrażać ale moze kiedyś spróbujcie to na sobie a potem
wypisujcie bzdurki wysmiewając kuleczki :) i opisując jak juz to kiedys
było ...basen z... :)))

ps. nie zjedzcie mnie za to co napisalam...

Pozdrawiam Monika

wysokie częstotliwości
TBC?
anemia