leki osłonowe przy antybiotyku

1. Data: 2004-03-17 19:27:25

Temat: leki osłonowe przy antybiotyku
Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Byłem dzis u lekarza, który z radościa przepisał mi antybiotyk
(ceclor mr, 500mg, 2x dziennie). Do tego jeszcze dorzucil flegamine,
jak obliczylem zapas starczy na 3 tygodnie.. mniejsza
Ogolnie dolega mi jakies mocniejsze przeziebienie, byc moze zapalenie
krtani.
Problem w tym, ze do antybiotyku nie dostałem żadnego leku osłonowego,
a z tego co wiem jest to więcej niż przydatne.
Stąd pytanie do grupowiczów - czy powinienem sam zakupić takie leki?
(jeżeli tak to jakie - raczej wolałbym uniknąć ponownej wizyty u
lekarza, więc może coś bez recepty?)
Jeżeli nie, to czy powinienem coś dodatkowo pić/jeść/zażywać?
(actimel, jogurt? jakiś konkretny?)
Będę wdzięczny za odpowiedź zanim wezmę ostatnią tabletkę ;-)

Pozdrawiam

Mariusz

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq

2. Data: 2004-03-17 19:35:27

Temat: Re: leki osłonowe przy antybiotyku
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

możesz kupić sobie np. Lakcid

3. Data: 2004-03-17 19:37:54

Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

mnie zawsze przepisuja Trilac
Ewa

4. Data: 2004-03-17 19:59:40

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2004 20:35:27 +0100
"justy" <m...@o...pl> naskrobał(a):

> możesz kupić sobie np. Lakcid

dzieki wam wielkie
jutro skocze do apteki

Mariusz

5. Data: 2004-03-17 20:32:08

Od: "TRACK" <t...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc> napisał w wiadomości
alosc...
> [...]
> (actimel, jogurt? jakiś konkretny?)
> Będę wdzięczny za odpowiedź zanim wezmę ostatnią tabletkę ;-)
-------------------

Ja takze dostalem antybiotyk i rowniez bez jakiejkolwiek oslony.

TRACK

6. Data: 2004-03-17 20:38:39

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp wrote:

> [...]
> (actimel, jogurt? jakiś konkretny?)
> Będę wdzięczny za odpowiedź zanim wezmę ostatnią tabletkę ;-)

ja jem jogurty przynajmniej jeden dziennie gdy biore antybiotyki, juz ktos
polecal trilac.
Ostatnio lekarz dal mi jedna tabletke czegos, co sie bralo w ostatnim dniu
brania antybiotyku, ale nie pamietam jak to sie nazywalo:(

Izza

--
Izza
i...@p...onet.pl

7. Data: 2004-03-17 21:23:04

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 17 Mar 2004 21:38:39 +0100, na pl.sci.medycyna, *Izza*
<news:c3ad0g$1kfb$2@mamut.aster.pl> napisał(a):

> [...]
> Ostatnio lekarz dal mi jedna tabletke czegos, co sie bralo w ostatnim dniu
> brania antybiotyku, ale nie pamietam jak to sie nazywalo:(

Dlaczego jesz jogurty, a o kefirze, czy zsiadłym mleku nie pomyślisz?

Kaja

8. Data: 2004-03-19 23:02:09

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 20 Mar 2004 01:13:58 +0100, na pl.sci.medycyna, *La Luna*
<news:1h23r7etrqtc3$.7ugrhz4mig6f$.dlg@40tude.net> napisał(a):

> Moze dlatego ze kefir robi sie za pomoca grzybkow a nie bakterii? ;)
> Ponadto bakterie jelitowe "z apteki" sa znacznie skuteczniejsze niz te
> jogurtowe - jest ich znacznie wiecej, sa odporne na wiekszosc antybiotykow.

Też sądzę, że leki osłonowe z apteki są skuteczniejsze, ale jogurtu, to
przy antybiotykach bym nie przełknęła po prostu (bo to świństwo,
najczęściej z konserwantami).

Kaja

9. Data: 2004-03-20 00:13:58

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 17 Mar 2004 22:23:04 +0100, na pl.sci.medycyna, Kaja napisał(a):

> [...]

jogurtowe - jest ich znacznie wiecej, sa odporne na wiekszosc antybiotykow.

Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/

zakażenie dróg moczowych
antykoncepcja vs ciaza
Z E R O koncentracji!! jak sobie pomóc?
spóźniona miesiączka czy to oznacza ciążę??
spóźniona miesiączka czy to już oznacza ciążę??