[ot] lekkie ubrania na duzy mroz (nanotechnologia?)

11. Data: 2010-01-28 21:17:20

Temat: Re: lekkie ubrania na duzy mroz (nanotechnologia?)
Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-28 21:39, s_13 pisze:
>> Ekhm... to ma by art? Wyobra asz sobie
>> jakiekolwiek ubranie z folii NRC?
>
> a proszę cię bardzo :-)
> http://moda.allegro.pl/item888748703_najseksowniejsz
e_srebrne_bokserki_roz_s_za_1_2_cen.html

He, he he ... :-/ poza srebrzystym kolorem to
te bokserki nie mają nic wspólnego z folią NRC.

AW

12. Data: 2010-01-28 21:23:41

Temat: Re: [ot] lekkie ubrania na duzy mroz (nanotechnologia?)
Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-28 21:20, MacAaron pisze:
> AW:

> Nie, to ma być dowód, że cienka warstwa może stanowić całkiem niezłą
> ochronę przed zimnem.

> Wyobrazić sobie mogę. Oczywiście nie z samej folii, tylko gdzieś tam
> wszytej w środku jako warstwa ochronna. Chociaż w sumie z samej folii też
> mogę sobie wyobrazić...

No patrz, masz szansę zarobić. Bo jeszcze nikt
nie wpadł na to żeby robić taką kosmiczną
odzież z folii NRC. Ciekawe dlaczego?

AW

13. Data: 2010-01-31 08:54:08

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze ktos kojarzy co to bylo/gdzie to mozna kupic, albo pod jakim haslem
> tego szukac (moga byc zagraniczne sklepy)
>
> pozdrawiam :)

Już to dawno wymyślili.
Nazywa to się 90% puch gęsi.
Nie ma cieplejszych ubrań od puchówek, dlatego kurtki puchowe są takie
drogie.
Ewenutalnie poszukaj czegoś z membraną Gore-Tex plus puch.
Moja kurtka waży mniej niż kilogram.

MS

bateria - iludrożna? (tyle wersji, co sprzedawców)
jak prać dywan wełniany?
wyciąg kuchenny 'etapami'
kuchenka otwierana jak szuflada
Wypiekacz do chleba zuzycie pradu