lekko OT: aborcja a uszkodzenia kolejnych plodow.

51. Data: 2005-05-17 08:46:15

Temat: Re: lekko OT: aborcja a uszkodzenia kolejnych plodow.
Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze pięć lat temu powiedziałbym, że nie mam na ten temat zdania albo
> jest mi to obojętne.
> Dzisiaj, właśnie pod wpływem uczuć, nie jest mi to obojętne.

No to zajmij się pielęgnowaniem swoich uczuć i związku, a nie pierdoleniem
tu od rzeczy o zabijaniu dzieci, bo mi drugie śniadanie wraca.

52. Data: 2005-05-17 08:48:05

Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prawdopodobnie nie słyszałeś, że można urodzić dziecko i zostawić je w
> szpitalu bez jakichkolwiek konsekwencji...

prawdopodobnie nie wiesz co czuje zgwałcona kobieta, którą zmusza się do
noszenia i rodzenia "niewinnego" dziecka.

53. Data: 2005-05-17 08:52:39

Od: "si" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> owszem, i nazywa sie to zaplodnienie, nie zrozum mnie zle, dlaczego
> zakladasz, ze seks jest bliskoznaczny poczeciu?

A nie jest?

nieodpowiedzialność...

> piszesz o _naszej_ nieodpowiedzialnosci, bardzo to szumne niczemu nie
> sluzace slowa, w ten sposob uwazasz, ze inni postrzegaja to tak jak ty
> co jest nieprawda

"Aborcje postrzegam jako środek zaradczy na ludzką nieodpowiedzialność..."

teraz lepiej ?

si

54. Data: 2005-05-17 08:53:17

Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Grzegorz Z. [Tue, 17 May 2005 10:48:05 +0200]:

> prawdopodobnie nie wiesz co czuje zgwałcona kobieta,
> którą zmusza się do noszenia i rodzenia "niewinnego"
> dziecka.

Jakos tak moge sie dziwnie zakladac, ze Ty tez nie ;)

Kira

--
/O)\ "I am what I am, I do what i want"
\(O/ CyberPrzestrzen Kiry: www.cyber-girl.net

55. Data: 2005-05-17 08:56:33

Od: "si" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

> No to zajmij się pielęgnowaniem swoich uczuć i związku, a nie pierdoleniem
> tu od rzeczy o zabijaniu dzieci, bo mi drugie śniadanie wraca.

Jeżeli kilka linijek tekstu potrafi tak zepsuć Ci apetyt to może (z całym
szacunkiem) powstrzymaj się od czytania tego wątku...

si

56. Data: 2005-05-17 09:00:42

Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kira" <c...@e...pl> napisał w wiadomości

> Re to: Grzegorz Z. [Tue, 17 May 2005 10:48:05 +0200]:

> Jakos tak moge sie dziwnie zakladac, ze Ty tez nie ;)

Zatem może jeszcze dzisiaj doświadczysz tego na własnej dupie.

57. Data: 2005-05-17 09:04:17

Od: "si" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

> prawdopodobnie nie wiesz co czuje zgwałcona kobieta, którą zmusza się do
> noszenia i rodzenia "niewinnego" dziecka.

Odwracasz kota ogonem... większość aborcji nie wynika z popełnienia gwałtu!
Nie każdy gwałt kończy się ciążą...

si

58. Data: 2005-05-17 09:05:07

Od: "si" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

> Zatem może jeszcze dzisiaj doświadczysz tego na własnej dupie.

PLONK

59. Data: 2005-05-17 09:05:28

Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Grzegorz Z. [Tue, 17 May 2005 11:00:42 +0200]:

> Zatem może jeszcze dzisiaj doświadczysz tego na własnej dupie.

I to powyzej to mialo:
a) wystraszyc mnie
b) pokazac jaki jestes maczo
c) zaprzeczyc temu co napisalam
d) wykazac wyzszosc chomanistycznego chamstwa
e) tak se tylko pierdolnales
?

Kira

60. Data: 2005-05-17 09:05:37

Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "si" <n...@n...no> napisał w wiadomości

> Odwracasz kota ogonem... większość aborcji nie wynika z popełnienia
> gwałtu!
> Nie każdy gwałt kończy się ciążą...

"Always look on the bright side of life"

:P

Czeste bole glowy,zmiany temp. ciala....
potencja..amorecaps, via'green
Zajady
Problem z nowymi okularami
Dziękuję za tak wiele argumentów ZA JAWNOŚCIĄ wiedzy medycznej.