lekko OT: aborcja a uszkodzenia kolejnych plodow.

61. Data: 2005-05-17 09:06:22

Temat: Re: lekko OT: aborcja a uszkodzenia kolejnych plodow.
Od: gazebo <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

si wrote:

> A nie jest?

nie jest

> "Aborcje postrzegam jako środek zaradczy na ludzką nieodpowiedzialność..."
>
> teraz lepiej ?

a co sie zmienilo?

--
careful with that axe Eugene!

62. Data: 2005-05-17 09:15:16

Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kira" <c...@e...pl> napisał w wiadomości

> Re to: Grzegorz Z. [Tue, 17 May 2005 11:00:42 +0200]:

> I to powyzej to mialo:
> a) wystraszyc mnie
> b) pokazac jaki jestes maczo
> c) zaprzeczyc temu co napisalam
> d) wykazac wyzszosc chomanistycznego chamstwa
> e) tak se tylko pierdolnales
> ?

-------------------+
| Automatyczny Odpowiadacz |
-------------------+
| Drogi: |
| |
| |
| [ ] Guru [ ] Potakiwaczu [ ] Swiadku Jehowy |
| [ ] Hakerze [ ] Dekadencie [ ] Dziwaku |
| [ ] Ekspercie [ ] Zydomasonie [ ] Paranoiku |
| [ ] Freakerze [ ] Malkontencie [ ] Troglodyto |
| [ ] Lamerze [ ] Dupku [ ] Ateisto |
| [x] Flamerze [ ] Idioto [ ] Rasisto |
| [ ] Luserze [ ] Palancie [ ] Moczymordo |
| [ ] Spamerze [ ] Panikarzu [x] Prowokatorze |
| [ ] Wszystkie powyzsze! |
| |
-------------------+
| |
| Jestes: |
| |
| |
| [x] Irytujacy [ ] Nieokrzesany [x] Beznadziejny |
| [x] Nudny [ ] Oblesny [x] Smieszny |
| [x] Przemadrzaly [ ] Niedoswiadczony [ ] Upierdliwy |
| [x] Zenujacy [x] Zlosliwy [ ] Prymitywny |
| [ ] Nietolerancyjny [ ] Wulgarny [ ] Po prostu "inny"|
| [ ] Wszystkie powyzsze! |
-------------------+
| |
| Zostales sflame'owany poniewaz: |
| |
| |
| [ ] Wyslales SPAM (Stupid Persons` Advertisement) |
| [ ] Wyslales wiadomosc "WSZYSCY JESTESCIE XXX" |
| [ ] Wyslales post na grupe nie zwiazana z twoim tematem |
| [ ] Wyslales test na grupe inna niz pl.test |
| [ ] Wyslales binaria na grupy z hierarchii pl.* |
| [x] Wyslales zupelnie nieinteresujacy post |
| [ ] Wyslales reklame strony WWW i nie ma na niej nic interesujacego |
| [ ] Wyslales wiadomosc napisana w calosci WERSALIKAMI |
| [ ] Zacytowales CALY poprzedni post w swojej odpowiedzi. |
| [ ] ... i dodales do niego tylko jedna linijke |
| [ ] ... na dodatek PRZED cytatem |
| [ ] ... co najgorsze to bylo tylko "ja tez" / "a ja nie" |
| [x] Rozpoczales nietematyczny watek na grupie |
| [ ] Przyczyniles sie do kontynuacji dlugiego, nudnego glupiego watku|
| [ ] Nie wiesz, na która grupe nalezy wysylac posty |
| [ ] Nie czytales opisu grupy lub w ogole nie umiesz czytac |
| [ ] Moja tolerancja ma granice w przeciwienstwie do twojej glupoty |
-------------------+
| Dodatkowe przewinienia: |
| |
| |
| [x] Jestes zalosnym bywalcem pl.soc.polityka i pl.soc.religia |
| [ ] IMNSHO uzywasz zbyt wielu dziwnych akronimow IYKWIM(AITYD) |
| [ ] ... IWBNI gdybys w ogole ich nie uzywal |
| [ ] Stwierdziles ze Linux jest gorszy od Windowsa |
| [ ] ... na dodatek napisales Linuch |
| [x] Masz niechlujnie sformatowane posty |
| [ ] Masz niechlujnie sformatowane posty w HTML |
| [ ] Masz niechlujnie sformatowane posty w HTML z... |
| ...charset=windows-1252|
| |
| [x] Chwalisz sie rzeczami, które nigdy sie nie zdarzyly |
| [ ] Myslisz, ze nie mozna cie namierzyc |
| [x] Nie podoba mi sie twój sposób pisania |
| [x] Ty w ogóle mi sie nie podobasz |
-------------------+
| Aby odpokutowac, musisz: |
| |
| |
| [ ] Zostac tegorocznym laureatem nagrody Darwina |
| [ ] Potluc modem mlotkiem i zjesc to, co zostanie |
| [ ] Zrezygnowac z konta polbox / ahoj / go2 / onet / kki / interia |
| [ ] Wyniesc sie do fagasów na pl.soc.polityka lub pl.soc.religia |
| [ ] Przeczytac w koncu pieprzony FAQ |
| [x] Wyniesc sie na /dev/drzewo albo /dev/bambus |
| [ ] Zapomniec o tym, ze istnieja grupy dyskusyjne i newsgrupy |
| [ ] Usun z komputera wszystkie programy pocztowe i newsreadery |
| [ ] Zapisac sie do Samoobrony albo Ligi Polskich Rodzin |
| [x] Przeprosic wszystkich bywalców grupy |
| [ ] Wyslac normalny, ciekawy i zwiazany z tematem grupy post |
-------------------+
| |
| Na zakonczenie, chcialbym dodac: |
| |
| [ ] Ciesz sie zyciem póki mozesz ale nie na tej grupie |
| [x] Zal mi twoich zwierzatek domowych jesli jeszcze zyja |
| [ ] Wylacz lepiej komputer i sprawdz czy nie ma kolarzy w piwnicy |
| [ ] To chyba bardzo smutne miec jednocyfrowe IQ |
| [x] Spadaj gdzie indziej ze swoim pieprzeniem |
| [ ] Sprawdz jak daleko uda ci sie wepchnac jezyk do gniazdka |
| [ ] Zobacz, co sie stanie jak wyskoczysz z 10. pietra |
| [ ] Nabierz wody w usta, usiadz na piecu i poczekaj, az sie zagotuje|
| [x] Idz (do diabla), zyj, wal sie na ryja i daj zyc innym |
| [x] PLONK |
-------------------+

63. Data: 2005-05-17 09:18:09

Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Grzegorz Z. [Tue, 17 May 2005 11:15:16 +0200]:

> | Automatyczny Odpowiadacz |

O, zirytowalo sie dzieciatko... :) Tak, wiem, latwiej
wrzucic nieswoje ASCII niz zaczac gadac z sensem.

Kira

--
/O)\ "I am what I am, I do what i want"
\(O/ CyberPrzestrzen Kiry: www.cyber-girl.net

64. Data: 2005-05-17 09:31:40

Od: "si" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> nie jest

Skoro według Ciebie seks nie jest przyczyną poczęć, które następnie kończą
się aborcją, to co jest przyczyną ?
si

65. Data: 2005-05-17 09:35:30

Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "si" <n...@n...no> napisał w wiadomości

> Użytkownik "gazebo" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Skoro według Ciebie seks nie jest przyczyną poczęć, które następnie kończą
> się aborcją, to co jest przyczyną ?

A o zapłodnieniu in vitro i badaniach nad klonowaniem wielebny słyszał ?

66. Data: 2005-05-17 09:57:40

Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Grzegorz Z. [Tue, 17 May 2005 11:35:30 +0200]:

> A o zapłodnieniu in vitro i badaniach nad klonowaniem
> wielebny słyszał ?

I mowisz, ze babki ktore przez ilestam miesiecy staraja sie
zajsc w ciaze metoda in vitro, potem te ciaze usuwaja?

Kira (coraz smieszniej :])

67. Data: 2005-05-17 10:16:32

Od: gazebo <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

si wrote:

> Skoro według Ciebie seks nie jest przyczyną poczęć, które następnie kończą
> się aborcją, to co jest przyczyną ?

przyczyna zaplodnienia jest spotkanie sie dwoch gamet, seks zas to
uciecha cielesna, no powiedzmy, ze dla zdrowej wiekszosci, wprawdzie
jedno nie wyklucza drugiego i czesto jej jego wynikiem o jednak
zakladanie, ze celem uprawniania seksu jest zaplodnienie jest moim
zdaniem bledem, ciekawe jakich jest procent stosunkow (orgazmow)
zakonczonych ciaza, mogloby sie okazac, ze to przypadki marginalne :)

--
careful with that axe Eugene!

68. Data: 2005-05-17 10:22:26

Od: "si" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdaniem bledem, ciekawe jakich jest procent stosunkow (orgazmow)
> zakonczonych ciaza, mogloby sie okazac, ze to przypadki marginalne :)

Skoro tak, to przypadki aborcji muszą też być marginalne, bo ja nie widzę
innej sytuacji do powstania niechcianej ciąży niż uprawianie seksu bez
odpowiedniego zabezpieczenia i/lub bez odpowiedniej wiedzy na temat kiedy
prawdopodobieństwo zajścia w ciążę jest bardzo wysokie (dni płodne).
Oczywiście są jeszcze gwałty (ale to jest margines wszystkich przypadków).

si

69. Data: 2005-05-17 10:42:21

Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Re to: Grzegorz Z. [Tue, 17 May 2005 11:35:30 +0200]:

> I mowisz, ze babki ktore przez ilestam miesiecy staraja sie
> zajsc w ciaze metoda in vitro, potem te ciaze usuwaja?
>

> Kira (coraz smieszniej :])

Zastosuj tę regułę po przyjściu wiadomości
Kiedy w polu Od zawiera c...@e...pl
usuń ją

Właśnie poddano Panią przymusowej wirtualnej aborcji.
Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług i zapraszamy ponownie.

70. Data: 2005-05-17 11:02:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kira:
> I mowisz, ze babki ktore przez ilestam miesiecy staraja sie
> zajsc w ciaze metoda in vitro, potem te ciaze usuwaja?

Jesli ciaza okaze sie zagrozeniem dla zycia kobiety, lub plod
(badz plody - w przypadku in vitro ciaza czesto jest mnoga,
przy czym regula jest, ze w wypadku gdy obok zdrowego
czesc plodow bedzie rozwijac sie patologicznie, to kobieta
nie poroni ciazy, pomimo iz niewlasciwy rozwoj ciazy
"pojedynczej" skutkuje z reguly poronieniem) rozwijaja sie
nieprawidlowo, to nie? :)

Doprawdy? ;)

--
Czarek

Czeste bole glowy,zmiany temp. ciala....
potencja..amorecaps, via'green
Zajady
Problem z nowymi okularami
Dziękuję za tak wiele argumentów ZA JAWNOŚCIĄ wiedzy medycznej.