lekko i z przytupem poproszę

21. Data: 2011-04-14 22:33:21

Temat: Re: lekko i z przytupem poprosz
Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.04.2011 23:12, Sylwi@ pisze:
> U?ytkownik "Jacek Kruszniewski"<j...@p...kropka.pl> napisa? w
> wiadomo?ci news:4da75cda$0$2450$65785112@news.neostrada.pl...

> .... tak nie?mia?o podnios? -)

widze ze w gruncie rzeczy tylko udziela sie tu "zakamuflowana mniejszosc
niemiecka" w skrócie Slazacy ;) do ktorych tez sie z nieklamaną duma
zaliczam ;)

Pozdrawiam
czytajacy
SlawcioD

22. Data: 2011-04-14 22:34:32

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.04.2011 23:12, Sylwi@ pisze:
> U?ytkownik "Jacek Kruszniewski"<j...@p...kropka.pl> napisa? w
> wiadomo?ci news:4da75cda$0$2450$65785112@news.neostrada.pl...

> .... tak nie?mia?o podnios? -)

widze ze w gruncie rzeczy tylko udziela sie tu "zakamuflowana opcja

23. Data: 2011-04-15 05:26:01

Temat: Re: lekko i z przytupem poproszę
Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kruszniewski napisał:
> a z okolicy to jest nas 4 :)
> robercikus, Sylwi@, Ja no i Ty :)
>
> może szybki zapis :)

Ho...
No w necie nie widać ot tak, skąd się jest :-).
Ja teraz w Wysowej Zdroju mieszkam. Super okolica - przeniosłem się tu
po wybudowaniu domu. Po Śląsku zostały mi już tylko wspomnienia.
Chętnie bym się też z Wami spotka i trochę pogadał w realu :-))), bo tak
przez usenet cały czas tylko...

Na kiedy planujecie tą eskapadę...? :-) może jakoś bym się 'dotelepał'...

pozdr
Robert G

24. Data: 2011-04-15 15:34:44

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.04.14 23:12, użytkowniczka/użytkownik Sylwi@ napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> U?ytkownik "Jacek Kruszniewski"<j...@p...kropka.pl> napisa? w
> wiadomo?ci news:4da75cda$0$2450$65785112@news.neostrada.pl...

> .... tak nie?mia?o podniose -)

Jak ładnie :)
Jakieś plany na maj?

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

25. Data: 2011-04-15 15:36:42

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.04.15 00:34, użytkowniczka/użytkownik SlawcioD napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> widze ze w gruncie rzeczy tylko udziela sie tu "zakamuflowana opcja
> niemiecka" w skrócie Slazacy ;) do ktorych tez sie z nieklamaną duma
> zaliczam ;)

He he he :)

Tak jak na Gliwickim forum było, że PiS w Gliwicach poprosił na 10.IV o wywieszenie
flag - padło pytanie: "A którą?" :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

26. Data: 2011-04-15 15:37:42

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.04.14 23:15, użytkowniczka/użytkownik Sylwi@ napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> U?ytkownik "Jacek Kruszniewski"<j...@p...kropka.pl> napisa? w
> wiadomo?ci news:4da731c9$0$2458$65785112@news.neostrada.pl...

> Taaaaaaaaaaaaa, tylko Ty pewnie do Jaworza samochodzikiem ..... :-)
> A ja zanim sie dotelepie sie PeKaPem do Bielska a potem .... jakimsik
> autobusem (Bielska na tyle nie znam) do Jaworza
> to powiem Wam dzien dobry i nawet piwka nie wypije bo ....... bede musia??
> jechaae spowrotem :-)))

Dlatego myślę o BB :)
Ja w Jaworzu będę 2 tygodnie odpoczywał :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

27. Data: 2011-04-15 15:38:48

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.04.15 07:26, użytkowniczka/użytkownik robercik-us napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

Zerkniemy na kalendarz z Piotrem i :-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

28. Data: 2011-04-15 19:23:36

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.04.2011 17:38, Jacek Kruszniewski pisze:
> Zerkniemy na kalendarz z Piotrem i :-)

Jeśli o mnie chodzi proponuje 21 22 maja

--
Piotr M :)

29. Data: 2011-04-15 19:52:50

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.04.15 21:23, użytkowniczka/użytkownik Piotr M :) napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Jeśli o mnie chodzi proponuje 21 22 maja

Fajny termin

To co - zbieramy zapisy ? :)
Przyznam tak, w Bielsku byłe bodajże 4-5 razy - i to wieki temu - nawet w kinie byłem
raz jakieś 25 lat temu :)
a przesiadka z bielska do Jaworza nie wiem czy ma sens -zaproponuj jakieś miejsce
schadzki dla chętnych :)

My na priv dogadamy się w razie jakiegoś transportu :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

30. Data: 2011-04-16 13:32:20

Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat-o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w
wiadomości news:4da8a213$0$2443$65785112@news.neostrada.pl...

> Fajny termin

Nie martwicie się .....
ze mną innym razem się spotkacie bo od 19 do 23.05.2011 jestem w rozjazdach.

--
do usłyszenia
Sylwi@

Dofinansowanie skladek ZUS przez PFRON a inna pomoc de minimis
Temat do dyskusji
uzależnienie
Wypoczynek
Witam ponownie