lekko i z przytupem poproszę

31. Data: 2011-04-16 13:42:32

Temat: Re: lekko i z przytupem poproszę
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.04.16 15:32, użytkowniczka/użytkownik Sylwi@ napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> U?ytkownik "Jacek Kruszniewski"<j...@p...kropka.pl> napisa? w
> wiadomo?ci news:4da8a213$0$2443$65785112@news.neostrada.pl...

> Nie martwicie sie .....
> ze mn? innym razem sie spotkacie bo od 19 do 23.05.2011 jestem w rozjazdach.

Ech - z kobietami tak zawsze :P
a następny weekend ??

A tak z boku: gdzie się koleżanka rusza??

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

32. Data: 2011-04-16 15:24:00

Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat-o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w
wiadomości news:4da99cc7$0$2461$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
>
> Ech - z kobietami tak zawsze :P
> a następny weekend ??
> A tak z boku: gdzie się koleżanka rusza??

Cóz, ..... tak wyszło, ten wyjazd mam już zaplanowany od stycznia.
Nie pasuje mi tylko to co zostanie zorganizowane w terminie w jakim podalam
bo jade na wycieczke Wrocław-Słubice-Berlin-Poczdam Każdy inny weekend
majowy mam wolny.
Jednak nie przejmujcie się moją skromną osobą, jeśłi Wam pasuje to fajnie,
ze mną zawsze można się spotkać innym razem :-)
Nie chcę żebyście byli zmuszeni narzekać na kobiety :-P

--
do usłyszenia
Sylwi@

33. Data: 2011-04-17 06:20:43

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-04-2011 o 22:45:13 Jacek Kruszniewski
<j...@p...kropka.pl> napisał(a):

> Ciekawe ilu nas czyta ?! :)
>
> Rączki w górę czytający :)

Ja.

--
Adam

34. Data: 2011-04-17 06:33:38

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam Pietrasiewicz napisał:

> Ja.

Ale też coraz rzadziej ostatnio :-))).

35. Data: 2011-04-17 09:56:49

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2011 15:32, Sylwi@ pisze:
> Nie martwicie się .....
> ze mną innym razem się spotkacie bo od 19 do 23.05.2011 jestem w rozjazdach.

Witaj
Sylwia jeśli o mnie chodzi to mnie jest termin obojętny weekendy mam
wolne więc jak tylko Jackowi i tobie jakiś termin pasuje ja sie
dostosuje biore na siebie rezerwacje stolika tylko Muszę wiedzieć na
ile osób i czy mam do czynienia z wuskowiczami czy z chodzącymi o
kulach Kwestia dogadania wymogów z właścicielem

--
Piotr M :)

36. Data: 2011-04-17 10:38:21

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-04-2011 o 08:33:38 robercik-us <r...@p...onet.pl>
napisał(a):

> Ale też coraz rzadziej ostatnio :-))).

Jak coś przychodzi, to czytam.

--
Adam

37. Data: 2011-04-17 10:50:24

Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat-o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ile osób i czy mam do czynienia z wuskowiczami czy z chodzącymi o
> kulach Kwestia dogadania wymogów z właścicielem

Więc jesli to bedzie inny termin to jestemm dyspozycyjna i chętnie przyjadę.
Mój środek lokomocji to PKP.
Nie mam ograniczeń ruchowych.

38. Data: 2011-04-17 12:22:07

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.04.17 08:20, użytkowniczka/użytkownik Adam Pietrasiewicz napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Ja.

Ale ty to aktywniejszy tutaj :)
To dwie rączki w górę - jako piszący i czytający :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

39. Data: 2011-04-17 12:25:07

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.04.17 12:50, użytkowniczka/użytkownik Sylwi@ napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> Użytkownik "Piotr M :)"<p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Więc jesli to bedzie inny termin to jestemm dyspozycyjna i chętnie przyjadę.
> Mój środek lokomocji to PKP.
> Nie mam ograniczeń ruchowych.

28-29 ??
też weekend a ja w Jaworzu do 31 ;)
do powrotu do domu chyba wytrzeźwieję :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

40. Data: 2011-04-17 13:52:05

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.04.2011 14:25, Jacek Kruszniewski pisze:
> też weekend a ja w Jaworzu do 31 ;)
> do powrotu do domu chyba wytrzeźwieję

No to Sylwia nie masz wyjścia. :)
--
Piotr M :)

Dofinansowanie skladek ZUS przez PFRON a inna pomoc de minimis
Temat do dyskusji
uzależnienie
Wypoczynek
Witam ponownie