lekko i z przytupem poproszę

41. Data: 2011-04-17 14:58:18

Temat: Re: lekko i z przytupem poproszę
Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat-o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ioer9u$4vo$1@news.onet.pl...

> No to Sylwia nie masz wyjścia. :)

Rozumiem, że mam zarezerwać czas na 28 maja (sobota) co niniejszym czynię
:)
Nie mam mobilnego internetu zatem mam nadzieję otrzymać z odpowiednim
wyprzedzeniem godzinę i miejsce .... tak, abym mogła sobie zaplanować dpjazd
i trafić na miejse :)

--
do usłyszenia
Sylwi@

42. Data: 2011-04-17 16:54:22

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.04.17 16:58, użytkowniczka/użytkownik Sylwi@ napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> U?ytkownik "Piotr M :)"<p...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

> Rozumiem, ?e mam zarezerwaae czas na 28 maja (sobota) co niniejszym czynie
> :)
> Nie mam mobilnego internetu zatem mam nadzieje otrzymaae z odpowiednim
> wyprzedzeniem godzine i miejsce .... tak, abym mog?a sobie zaplanowaae dpjazd
> i trafiae na miejse :)

Ja chyba mam twoją komórkę?? Nieprawdaż?? :)
(puszcze smsika) mam nadzieję że nie zmieniaś ;/

To ja na priv do Piotra skrobnę o ewentualnym transporcie Jaworze - Bielsko Jaworze -
jeszcze sprawdzę jak jest komunikacja w tym rejonie :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

43. Data: 2011-04-17 17:17:13

Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat-o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w
wiadomości news:4dab1b3c$0$2450$65785112@news.neostrada.pl...

44. Data: 2011-04-17 17:24:22

Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat-o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (niepotrzebne skreślić):
>>
> Ja chyba mam twoją komórkę?? Nieprawdaż?? :)
> (puszcze smsika) mam nadzieję że nie zmieniaś ;/

Tak patrzę na biurko i ....... ja mam swoją komórkę :-)))))
Nie wiem jakie Ty numerki masz w swojej komórce ale ja swojej nie zmieniam
od lat i już chyba nie zmienię :)
Ciekawe czy Robertowi będzie pasowało i czy będzie miał możliwośc
dojechania.

45. Data: 2011-04-18 16:13:02

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-04-2011 o 14:22:07 Jacek Kruszniewski
<j...@p...kropka.pl> napisał(a):

> Ale ty to aktywniejszy tutaj :)
> To dwie rączki w górę - jako piszący i czytający :)

Znaczy co? Ręce do góry, twarzą do ściany?

--
Adam

46. Data: 2011-04-18 17:45:12

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2011 18:13, Adam Pietrasiewicz pisze:
> Znaczy co? Ręce do góry, twarzą do ściany?

Panie Adamie

To zależy od .... twarzy tak myślę
--
Piotr M :)

47. Data: 2011-04-18 20:48:16

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.04.18 18:13, użytkowniczka/użytkownik Adam Pietrasiewicz napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

Jak lubisz hard-core - to może być :P

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

48. Data: 2011-04-18 20:49:10

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.04.18 19:45, użytkowniczka/użytkownik Piotr M :) napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Panie Adamie
>
> To zależy od .... twarzy tak myślę

He he he :-)
Tutaj można skręcić w najróżniejsze zakamarki :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Dofinansowanie skladek ZUS przez PFRON a inna pomoc de minimis
Temat do dyskusji
uzależnienie
Wypoczynek
Witam ponownie