lekko ot ] jedzenie bardzo przyswajalne

31. Data: 2010-06-21 18:23:15

Temat: Re: lekko ot ] jedzenie bardzo przyswajalne
Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-21 19:30, Ikselka pisze:

> http://www.gronkowiec.pl/aflatoksyna.html

No to ja już chyba nigdy nie kupię orzeszków ziemnych. A tak je lubiłam :-(

--
animka

32. Data: 2010-06-21 21:13:47

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-21 18:48, STranger pisze:

> Pijąc koktajle białkowe nie schudniesz sama z siebie.
> Przede wszystkim redukcja kalorii i sport.

gram_najtaniej_wys_kurierem.html

> Nie. To typowy gainer, a nie białko.

ath/22/products_id/486/products_name/activlab-whey-g
ainbody-dibencozide-positive-1000g.html

> Spójrz w tabelkę i sprawdź ilość białka i węglowodanów, przecież od
> razu widać, że w 100g odżywki jest tylko 20g białka, a reszta to
> węglowodany. Mówiąc bez ogródek ta odżywka z twojego linka to zwykłe
> żarcie w proszku jest - ohyda.
> Jeśli już z tej strony www to o TYM dyskutujemy:
>
> www.kulturystyka.sklep.pl/product_info.php/cPath/53/
products_id/2110/products_name/activlab-whey-protein
-isolate-2000g-naturalne-szejker-07l.html

> Jak widać jest to izolat 90%, stąd cena.
> Chcesz taniej, szukaj ok 80%.
> A najlepiej daj sobie spokój z takimi odżywkami, skoro sportu nie
> uprawiasz :)
>

> --
> STranger
wszelkie odżywki dla sportowców są do d...y
najlepszy jest rower - z osobistym trenerem ;) :-*
Jakoś ja się dopinam w spódniczki, a nawet zaczynają tańczyć wokół
mojego pasa.
Przede wszystkim to nie jeść kolacji.
Ale ja to ja.
Każdy ma inny organizm.

33. Data: 2010-06-21 21:22:02

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-21 20:16, Animka pisze:

> [...]
ath/22/products_id/486/products_name/activlab-whey-g
ainbody-dibencozide-positive-1000g.html

products_id/2110/products_name/activlab-whey-protein
-isolate-2000g-naturalne-szejker-07l.html

> Takie np. umycie wielkich okien w mieszkaniu to też sport. Trzeba się
> nieźle przy tym nagimnastykować, szczególnie na parapecie :-(
> Dodałam sobie tego linka z Allegro do zakładek i chyba kupię tę odżywkę.
> Sportu nie uprawiam, ale chcę, żeby mi przybyło sił, ponieważ mięsa i
> wędlin za bardzo nie mogę jeść, bo większośc to jakieś obrzydliwe
> świństwo. Na ogól co kupię jakąś wędlinę to wyrzucam.

A broń Cię Boże Kobieto - odżywki dla sportowców są niedobre.
Cholera wie, czego do nich dodają - mają uzależnić człowieka od ich
spożywania i są drogie - na czymś trzeba zarabiać.....
Jedz wszystko to, co lubisz, tylko w małych ilościach.
I nie podjadaj po 18:00.
Na początek proponuję troszkę ruchu na świeżym powietrzu - jakś spacerek.
Później rower - rekreacyjnie, a jak nabierzesz już sił, to jazda na
rowerze pod górkę.
I najważniejsze - podchodź do tego z dobrym humorem.
Ja w ten sposób przez niecałe pół roku zjechałam 10kg.
A może nawet zajęło mi to mniej czasu - nawet nie zauważyłam.
I kondycję też mam lepszą.
Już nie dostaję zadyszki przy wchodzeniu po schodach :D
A kobiece kształty są wskazane - tu i ówdzie nieco więcej ciałka jest sexy.

34. Data: 2010-06-21 21:29:37

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-19 22:27, STranger pisze:

> Ależ nie lepi się, w każdym razie ja nie zauważyłem.
> A nawet jeśli to zawsze może łyknąć kawy. Faktem jest, że masło
> orzechowe jest produktem bardzo zdrowym (oczywiście nie w nadmiarze bo
> kalorie swoje ma):
> http://peanut-butter.org/peanut-butter/Peanut+Butter
+Nutrition+Facts

> A jeśli chodzi o inne zdrowe i łatwo przyswajalne super produkty
> żywnościowe to warto wspomnieć o ryżu, bananach i owocach awokado.
> Na samym gotowanym ryżu można by praktycznie w zdrowiu wiele miesięcy
> przeżyć, dlatego to też jedzenie "do bunkra" ;)
>

> --
> STranger

Musisz lubić to, co ja i mieć taki sam apetyt? ;-)
Zapomniałeś o mango. :-)

Nie ma to jednak jak pizza :D .... marzenie ...mniam mniam mniam
I ten zapach.......
Kufnia.. głodna się zrobiłam...

35. Data: 2010-06-21 21:31:25

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-21 20:23, Animka pisze:

> No to ja już chyba nigdy nie kupię orzeszków ziemnych. A tak je
> lubiłam :-(

Ja słyszałam, że są rakotwórcze.

To już wolę pistacje.

36. Data: 2010-06-21 22:11:36

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-21 23:13, Magdulińska pisze:
> wszelkie odżywki dla sportowców są do d...y
> najlepszy jest rower - z osobistym trenerem;) :-*
> Jakoś ja się dopinam w spódniczki, a nawet zaczynają tańczyć wokół
> mojego pasa.

Ja zawsze byłam dosyć żywą osobą i szybko spalałam kalorie. Lubiłam
tańczyć. Na rowerze nie jeździłam już parę lat od czasu jak się włamano
na nasz korytarz (drzwi na korytarz oraz krata) i ukradziono 2 piękne
rowery górskie. To był dla mnie straszny szok.
Ostatnio miałam nadczynność tarczycy, chudłam strasznie (a nie byłam
gruba). Potem brałam proszki na "odbudowanie" żołądka i apetyt już jako
taki mam.

> Przede wszystkim to nie jeść kolacji.
> Ale ja to ja.
> Każdy ma inny organizm.

No i problem jest w tym, że ja jem także wieczorem i w nocy ( w sumie ze
3 kolacje), niedużo, ale jem. Nie mogę być głodna, bo głowa by mnie
rozbolała.

--
animka

37. Data: 2010-06-21 22:21:29

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-21 23:22, Magdulińska pisze:

> [...]
> spożywania i są drogie - na czymś trzeba zarabiać.....
> Jedz wszystko to, co lubisz, tylko w małych ilościach.

Podniosłaś mnie na duchu :-) Dzięki :-)

> I nie podjadaj po 18:00.

No, z tym jest problem, bo właśnie od godziny 18 zaczynam częściej jeść.
Jak jestem w domu oczywiście. Jak gdzieś jestem to o jedzeniu nie myślę,
a jak przyjdę do domu to sobie już o jedzeniu przypominam.

> [...]
> Już nie dostaję zadyszki przy wchodzeniu po schodach :D
> A kobiece kształty są wskazane - tu i ówdzie nieco więcej ciałka jest sexy.

Codziennie chodzę sobie - dość szybkim krokiem. Prawie codziennie
przeprawiam się przez kładkę (jak ja tej kladki nie cierpię!), bo muszę.

--
animka

38. Data: 2010-06-21 22:24:11

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-21 23:31, Magdulińska pisze:

> Ja słyszałam, że są rakotwórcze.
>
> To już wolę pistacje.

Jak rakotwórcza pleśń jest na tamtych orzeszkach to i na tych też pewnie.
Przeczytaj sobie to co jest pod linkiem (wyżej).

--
animka

39. Data: 2010-06-21 22:30:06

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-22 00:24, Animka pisze:

> Jak rakotwórcza pleśń jest na tamtych orzeszkach to i na tych też pewnie.
> Przeczytaj sobie to co jest pod linkiem (wyżej).

To może zjemy migdały?
Ja właśnie wcinam.

40. Data: 2010-06-21 22:41:02

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-22 00:21, Animka pisze:

> Podniosłaś mnie na duchu :-) Dzięki :-)

Cieszę się ;)

> No, z tym jest problem, bo właśnie od godziny 18 zaczynam częściej
> jeść. Jak jestem w domu oczywiście. Jak gdzieś jestem to o jedzeniu
> nie myślę, a jak przyjdę do domu to sobie już o jedzeniu przypominam.

Znam to - po 18:00 najbardziej wszystko smakuje...
Ja w domu się raczej pilnuję, ale ma takiego kochanego mężczyznę, który
o mnie bardzo się troszczy i co chwilę podsuwa mi pod nos jakieś
smakołyki - oboje lubimy podjadać wieczorem.
A potem daje mi wycisk na rowerze - ale.. jestem mu za to wdzięczna.
Taki wysiłek procentuje, organizm się wzmacnia, a jakie piękne okolice
razem podziwiamy i wdychamy świeże powietrze.
Bezcenne chwile.
Że nie wspomnę o świetnym humorze po takiej wycieczce rowerowej :D

> Codziennie chodzę sobie - dość szybkim krokiem. Prawie codziennie
> przeprawiam się przez kładkę (jak ja tej kladki nie cierpię!), bo muszę.

Z czasem ją polubisz, gdy zaczniesz przez nią biegać ;)
W domu tez możesz się pogimnastykować, porozciągać.
Moi starsi znajomi spacerują z kijkami trekingowymi.
A niedawno dołączyła do nich młodzież ok. 35-letnia.
Faceci pogubili piwne brzuchole.

Brak przyjemności seksualnej po długim okresie onanizmu.
Ogrzewanie podlogowe a zdrowie
Totalne olewanie pacjentów w Polsce
mam angine, czy muszę odmawiać słodkosci?
Komarzyce i choroby