Re: lenistwo? - ukamienowac

Data: 2002-08-04 17:04:59
Temat: Re: lenistwo? - ukamienowac
Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl>

w poprzednim art. <aijkag$2do$1@news.tpi.pl>,
szanowna kol. EvaTM pisze, ze:

> :)))

czesc niezavodna

czuje sie troche jak dorritowy niedoleczony wariat
chyba nietypowo nie chodzi mi jednak o to zeby sobie pogadac o tym..
oczywiscie wierzac w moc rozmowy teraputycznej.
ale tez majac swiadomosc ze w tym wypadku to tylko zawracanie glowy.
innym. bo moja i tak pozostanie na miejscu.

nei wiem czy wdawac sie tu w rozmowy.
werdykt, osad - to tak
jaki? spadaj/lecz sie ty wariacie.

spadaj - urlop, ale jak
lecz sie - to nie jest choroba, choc takie same sa efekty

ok, widze ze jest spore zainteresowanie;), wkoncu to problem tu lekko
nietypowy, niech sie mlodziezy uczy czym ew. nie nalezy sie zajmowac.

> Jaki Sens ma Twoja praca dla Ciebie ?

praca to ja. tak bylo dopoki bylem tzw. pracoholikiem.
a moze teraz po prostu jestem nim dalej, tylko juz nie czynnym?
ale co to zmienia.
byc moze odzyskalem czesc siebie. i co z tym zrobic moze i wiem
ale bez pracy sie nie da.

TA praca jeszcze aktualnie daje mi mozliwosc rozwoju zawodowego, jak
zadna inna, stwarzac powinna tez warunki do osobistego, wyjdzie w praniu

> Może nie ma sensu TA właśnie. może w tym problem ?

nawet jesli przyjac taki wariant.. potrafie sobie wyobrazic inna, siebie
w innej, ale obawiam sie ze ..to ten sam problem w sumie - piwo czy
wino.
w kazdej pracy datad sie sprawdzalem, bez wzgledu na to jak chore byly
warunki

> Może Twoje zdrowe JA mówi Ci, że nie powinieneś zajmować się tym,
> co do tej pory, a jeszcze nie wiesz Czym powinieneś się zająć ?

pierwsza polowa zdania spodobala mi sie nawet, moze pasowac, jesli
faktycznie jest jakies zdrowie we mnie.
to co chcialbym zrobic to popracowac. moze to tego wystarczylaby jakas
przerwa.
zmiana - moglbym zajmowac sie niemal wszystkim, nie mam jakis
szczegolnych uzdolnien. jedynym moim atutem bylo zaangazowanie, reszty
mozna sie douczyc.

<...>
> A Ty ?

nie czuje ze powinienem zajac sie czyms innym!
chocia moze chcialbym troche poszwedac sie samopas...
ale tylko po to zeby wrocic do pracy.

alez to nudne...

--
Marsel