licznik II taryfy

1. Data: 2008-01-28 20:08:44

Temat: licznik II taryfy
Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Mamy w mieszkaniu piece, w piecach grzałki, które są podpięte pod II
taryfę. No i mam problem dzisiaj mąż zupełnie przez przypadek zauważył, że
w czasie trwania II taryfy licznik nie przeskoczył i dalej szedł na I
taryfie. Przyglądając się wskazaniom licznika okazuje się, że chyba trwa to
już jakiś czas. Od razu zadzwonił i zgłosił uszkodzenie licznika do
energetyki. Przyjadą dopiero za dwa dni, a licznik nie działa dalej, a
jednak grzać trzeba. Najbardziej boję się teraz o rachunek, bo jednak sporo
naciągnęło. Czy jest jakaś szansa, że z powodu uszkodzenia licznika mogą
nam wyliczyć zużycie w jakiś inny sposób, choć trochę korzystny dla nas??
Czy raczej sprawa z góry przegrana??
--
Elżbieta

2. Data: 2008-01-29 06:51:29

Temat: Re: licznik II taryfy
Od: "Jacek" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nam wyliczyć zużycie w jakiś inny sposób, choć trochę korzystny dla nas??

Witam
Korekta zostanie wystawiona na podstawie okresu analogicznego. Sumę zużycia
energii masz z licznika wiec zostanie rozdzielona procentowo na 1 i 2
taryfę. Nic w przyrodzie nie ginie. Ile zużyłaś za tyle zapłacisz. Nie ma
sie czym przejmować
Jacek T.

3. Data: 2008-01-29 21:13:51

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Jan 2008 07:51:29 +0100, Jacek napisał(a):

> Nic w przyrodzie nie ginie. Ile zużyłaś za tyle zapłacisz. Nie ma
> sie czym przejmować

Oby :). Jutro przyjeżdżają fachowcy obejrzeć licznik.
--
Elżbieta

4. Data: 2008-01-29 21:30:11

Od: "Jacek" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oby :). Jutro przyjeżdżają fachowcy obejrzeć licznik.

licznik raczej jest w porządku, stawiam na uszkodzony zegar

--
Jacek T.

5. Data: 2008-01-31 23:10:22

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Jan 2008 21:08:44 +0100, Elżbieta napisał(a):

> Czy jest jakaś szansa, że z powodu uszkodzenia licznika mogą
> nam wyliczyć zużycie w jakiś inny sposób, choć trochę korzystny dla nas??
> Czy raczej sprawa z góry przegrana??

Licznik wymieniony, a rozliczenie będzie uwzględniało reklamację i podliczą
nas według zasady 1/3 zużcia na jedną taryfę, a 2/3 na następną.
--
Elżbieta

6. Data: 2008-02-01 05:43:36

Od: "Jacek" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Licznik wymieniony, a rozliczenie będzie uwzględniało reklamację i
> podliczą
> nas według zasady 1/3 zużcia na jedną taryfę, a 2/3 na następną.

Żadnej łaski nie robią :)) i wątpię aby sobie tak z powietrza wzięli podział
między taryfami, ale w to juz sie nie zagłebjajmy......

--
Jacek T.

7. Data: 2008-02-01 19:16:26

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Jan 2008 22:30:11 +0100, Jacek napisał(a):

> licznik raczej jest w porządku, stawiam na uszkodzony zegar

zegar był całkiem w porządku- usszkodzony licznik, pan zabrał i dał ładny
nowy.
--
Elżbieta

8. Data: 2008-02-07 16:22:35

Od: e...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie, ja jeszcze nie posiadam II taryfy ale bardzi chciałabym ją
założyć. Powiedzcie proszę gdzie się mam zgłosić i jakie są koszty
takiej inatalacji. Czy istnieje jeszcze jakiś inny wariant podłączenia
(III taryfa etc.)?

9. Data: 2008-02-07 17:57:07

Od: "tpsa" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@v...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
[...]
Proponuje zgłosić się do Biura Obsługi Klienta w Zakładzie Energetycznym
który
Cię obsługuje, bo krótko na Twoje pytanie nie można odpowiedzieć ponieważ
jest ono
zbyt mało szczegółowe.
Każdy ZE ma w internecie stronę internetową więc spróbuj jej oszukać np.
przez google.

Czym kleic polycarbonate ?
Re: sprzet agd do kuchni
[sprzedam] Cyfróweczka jak marzenie za małe pieniążki
filtry dzbanki ANNA i BRITA - czy wkłady wzajemnie pasują?
Lakierowanie płyt