lipcowa galeryjka

21. Data: 2003-07-21 10:37:18

Temat: RE: lipcowa galeryjka
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> Postaw na Campanula rapunculoides,
> a zgarniesz główną nagrodę:)
>
> Pozdrawia boletus

Kto wie, kto wie :-)
Dzwonek jednostronny , wieloletnia roslina zielna, nie brałem go pod uwagę
ze wzgledu na kwiaty barwy raczej fioletowej nie niebieskiej.
Faktem jest że kwitnie o tej porze na miedzach, łąkach i zaroślach.
Tak na marginesie jak nie widzi się pacjenta, to i diagnoza jest
niewiarygodna, Campanula rotundifolia również nie była brana pod uwagę, mimo
że kwitnie o tej porze i jest pospolitą rosliną.
Należy pamiętać że wszystkie wymienione przez nas gatunki są bardzo
zmienne.
p.s.
Pewnie chciałbys wiedzieć kto się kryje pod postacią Boletus 1,3,4 itd.
:::----))))
Mnie raczej możesz wykluczyć, ale zakłady przyjmuję :--)))
:-) Bogusław

22. Data: 2003-07-21 10:47:52

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Hejka. Zawiesiłem trochę zdjątek kwitnących właśnie różnych kwiatków.
> :-) http://www.dirko.neostrada.pl/lipiec/
> Może ktoś pomoże mi odgadnąć odmianę powojnika botanicznego (nr 32 i
33)

> Pozdrawiam upalnie Ja...cki
> P.S. Galeria ma 5 stron (ponad 60 zdjęć). :-)

Odmiana 'Arabella'.

Pozdrawia boletus

23. Data: 2003-07-21 10:50:18

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

24. Data: 2003-07-21 10:51:31

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :::----))))
> Mnie raczej możesz wykluczyć, ale zakłady przyjmuję :--)))

Najważniejsze,aby grupa wiedziała,że to nie ja.

Pozdrawia boletus

25. Data: 2003-07-21 11:03:23

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> Najważniejsze,aby grupa wiedziała,że to nie ja.
>
> Pozdrawia boletus

To takie proste, Boletus zastrzeżony, Boletus 11,12,14 nie.
Grupa wie i dobrze sie bawi, ja zorientowałem się wcześniej, inni pózniej
:-)
Podejrzewasz może Piotra z 'Gór Jodłowych'
:-) Bogusław

26. Data: 2003-07-21 11:43:55

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> [...]
pózniej
> :-)
> Podejrzewasz może Piotra z 'Gór Jodłowych'

Oczywiście! Jest pierwszy na liście!:))

Pozdrawia boletus

27. Data: 2003-07-21 11:53:09

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of boletus

> pózniej
>

> Oczywiście! Jest pierwszy na liście!:))
>
> Pozdrawia boletus

Dirka też bym nie wykluczał :-)))
:-) Bogusław

28. Data: 2003-07-21 12:27:40

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
-botaniczny.pl
Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> napisał(a): >
> Dirka też bym nie wykluczał :-)))
> :-) Bogusław

Hejka. O co chodzi? ;-)
Pozdrawiam zagadkowo Ja...cki

29. Data: 2003-07-21 12:41:30

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)

> Hejka. O co chodzi? ;-)
> Pozdrawiam zagadkowo Ja...cki

Zagadkowo wyglada to, że ktoś podszywa się pod Boletusa, w kręgu
podejrzanych znalazłeś się Ty, uszestnik forum z 'Gór Jodłowych", Tadka też
bym nie wykluczał, a może jakaś kobieta???.
T.Kasia lubi żartować:-)
:-) Bogusław

30. Data: 2003-07-21 13:41:39

Temat: Odp: lipcowa galeryjka
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKEGDEFAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...
> [...]

też
> bym nie wykluczał, a może jakaś kobieta???.

Przyznaję się, to ja, a moja żona ma na imę Elżbieta :-)))
--
Pozdrawiam, Kaśka

Nic z tego bratku:)))
Melon...