lodówka electrolux erb2645

1. Data: 2004-09-17 08:57:37

Temat: lodówka electrolux erb2645
Od: "ToM" <tomkam@USUŃ-TO.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
proszę o opinie na temat tej lodówki... czy w tej cenie (1299) można kupić
coś lepszego??

pozdrawiam
ToM

1. Data: 2004-09-18 05:40:23

Temat: Re: lodówka electrolux erb2645
Od: Kratylos <k...@b...tego.strasznego.civ.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ToM napisał:
> witam
> proszę o opinie na temat tej lodówki... czy w tej cenie (1299) można kupić
> [...]
mam takowa od lipca działa bez problemu.

--
pozdr.
Kratylos

1. Data: 2004-09-18 07:27:06

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kratylos" <k...@b...tego.strasznego.civ.org.pl> napisał w
wiadomości news:cigho2$mcu$1@opal.futuro.pl...
Witam

Ja mam model erb 2641 od dwoch lat i jestem bardzo z niej zadowolona. Dziala
bez zarzutu. Z tego co widzialam to sa bardzo podobne do siebie. Pewnie moj
model nie jest juz produkowany ale moge polecic. Na 4 osobowa rodzine
wystarcza. Przynajmniej u mnie.

Pod tym adresem sa pokazane obie
http://glinki.com/?l=nh6mpa

Pozdrawiam i zycze udanych zakupow

Tysia

1. Data: 2004-09-18 11:36:46

Od: Sierp <N...@s...netskasuj> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Sep 2004 10:57:37 +0200
"ToM" <tomkam@USUŃ-TO.go2.pl> naskrobał(a):

> proszę o opinie na temat tej lodówki... czy w tej cenie (1299) można
> kupić coś lepszego??

czy te modele sa produkowane bez tego zielonego wykonczenia
pulek? strasznie mi sie to nie podoba, a co nie otworze
lodowki, to kurde to ma (te sporo drozsze modele juz nie..)

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq

1. Data: 2004-09-20 06:11:22

Od: "ToM" <tomkam@USUŃ-TO.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam i zycze udanych zakupow

dzięki za informacje... zrobiłem zakup... jest super :)

pozdrawiam
ToM

1. Data: 2004-09-20 06:13:00

Od: "ToM" <tomkam@USUŃ-TO.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy te modele sa produkowane bez tego zielonego wykonczenia
> pulek? strasznie mi sie to nie podoba, a co nie otworze
> lodowki, to kurde to ma (te sporo drozsze modele juz nie..)

ma zielone wykończenie... ale nie jest to takie brzydkie :) mi się nawet
podoba...

1. Data: 2004-09-20 22:34:53

Od: Sierp <N...@s...netskasuj> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Sep 2004 08:13:00 +0200
"ToM" <tomkam@USUŃ-TO.go2.pl> naskrobał(a):

> ma zielone wykończenie... ale nie jest to takie brzydkie :) mi się
> nawet podoba...

i ma prawo :)
ja tylko mowie ze mi nie pasuje, stad pytanie

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq

Ile wody trzeba zlac przy wymianie zaworow przy grzejniku ?
Re: parkiet vs deski podłogowe ?
pralki Brandt ładowane od góry
sklepy internetowe
drzewko przed oknem