sklepy internetowe

1. Data: 2004-09-17 08:20:17

Temat: sklepy internetowe
Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś robił zakupy 'sprzętowe' w sklepie internetowym, np. tym:
http://www.centrum2000.com.pl/wip02/c.php? Ceny są chyba lepsze, niż w
tradycyjnym sklepie... Zastanawiam się, czy warto kupić prakę czy zmywarkę w
takim sklepie. Podzielcie się swoimi doświadczeniami, proszę. :-)
Iwonka

1. Data: 2004-09-17 08:37:57

Temat: Re: sklepy internetowe
Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" napisał w wiadomości

> [...]
> tradycyjnym sklepie... Zastanawiam się, czy warto kupić prakę czy zmywarkę
> takim sklepie. Podzielcie się swoimi doświadczeniami, proszę. :-)

ja kupowalam w www.maximedia.pl kamere cyfrowa i jestem zadowolona
tylko zastanowilo mnie to, ze dostalam gwarancje wypisana 3miesiace
wczesniej
czyli jakby 3miesiace w plecy ...... nie wiem czemu

pozdrawiam
gosi@

1. Data: 2004-09-17 08:50:45

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosi@" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> ja kupowalam w www.maximedia.pl kamere cyfrowa

Ja aparat foto kupiłam na Allegro. Nie chodzi mi jednak o taki mały sprzęt,
tylko o kuchenki, płyty grzewcze, lodówki, zmywarki itp. sprzęt 'cięższy'.
Foto to chyba nie na tą grupę jednak...
Iwonka

1. Data: 2004-09-17 08:53:57

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@W...pl> napisał w
wiadomości news:cie6kj$muv$1@news.onet.pl...
> Czy ktoś robił zakupy 'sprzętowe' w sklepie internetowym, np. tym:
> http://www.centrum2000.com.pl/wip02/c.php? [...]

Rzuć okiem w googla - kwestia zakupów w wymienionym przez Ciebie i innych
sklepach internetowych pojawiała się co najmniej kilka razy, ale szczegółów
recenzji nie pamiętam.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-09-17 10:27:50

Od: BartM <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:
> [...]
> tradycyjnym sklepie... Zastanawiam się, czy warto kupić prakę czy zmywarkę w
> takim sklepie. Podzielcie się swoimi doświadczeniami, proszę. :-)

Ja moge polecic sklep z Łochowa www.best-media.pl
ceny rewelacyjne, dostawa punktualna, wniesienie gratis (w moim
przypadku na 3 pietro).
Kupilem u nich pralke, zmywarke, lodowke i kuchenke, przyjezdzali do
mnie 3 razy i nigdy nie mieli zadnej wpadki. Faktury, paragony i
gwarancje z data dostawy.

pozdrawiam BartM

1. Data: 2004-09-17 14:13:43

Od: "Shapyr" <s...@p...wytnijto.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się, czy warto kupić prakę czy zmywarkę w
> takim sklepie. Podzielcie się swoimi doświadczeniami, proszę. :-)
> Iwonka

Ja osobiście kupiłem w sklepach internetowych zmywarkę i ostatnio pralkę.
Zastrzeżeń brak, a z pewnością dużo taniej jak w tradycyjnych sklepach nawet
wliczając koszty transportu. Osobiście polecam sklep
http://www.rtvagd.sklep.pl.
Pozdrawiam
Shapyr

drzewko przed oknem