nablyszczacz do zmywarki w macro

1. Data: 2004-09-17 06:54:21

Temat: nablyszczacz do zmywarki w macro
Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
jako ze plyn nablyszczajacy zwykle kosztuje ok. 10zl/500ml moze kogos
zainteresuje promocja w macro
3x1 litr plynu marki Aro za 14.63zl
kupilem to wczoraj i jeszcze nie testowalem, wiec nie wiem, czy dobry
plyn dosc przezroczysty, bardziej niz np. calgonit, wiec moze rozcienczone
badziewie
zobaczymy
pozdr.
ls

1. Data: 2004-09-17 10:02:29

Temat: Re: nablyszczacz do zmywarki w macro
Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> napisał w
wiadomości news:cie1m7$mqb$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> czesc
> jako ze plyn nablyszczajacy zwykle kosztuje ok. 10zl/500ml moze kogos
> zainteresuje promocja w macro
> 3x1 litr plynu marki Aro za 14.63zl

Tylko po co komu zapas plynu nablyszczajacego na parę lat ?

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

1. Data: 2004-09-17 11:35:00

Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik Lesio5 napisal(a):
> Użytkownik "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> napisał w
> wiadomości news:cie1m7$mqb$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Tylko po co komu zapas plynu nablyszczajacego na parę lat ?

chocby nawet na pare lat (w co watpie, wg mnie na gora 1.5 roku), to chyba
nie myslisz, ze sie zepsuje? ;)
ls

1. Data: 2004-09-17 12:25:12

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> wrote in message

> 3x1 litr plynu marki Aro za 14.63zl

Półlitrowa butelka nabłyszczacza starcza mi na jakieś pół roku.
Kosztuje połowę tego. Pomijając już, że produkty makrokeszowe z logo
Aro to na ogół szajs nie mający sobie równych, po co mam sobie
zagracać szafkę w kuchni trzyletnim zapasem płynu za cenę 7złotowej
oszczędności?

> plyn dosc przezroczysty, bardziej niz np. calgonit, wiec moze
rozcienczone
> badziewie

Po Aro właśnie tego bym się spodziewał.

J.

1. Data: 2004-09-17 17:15:50

Od: "Alr" <t...@e...jest> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czesc
> jako ze plyn nablyszczajacy zwykle kosztuje ok. 10zl/500ml moze kogos

Tiaa, jakies pol roku temu wlalem do pojemiczka w zmywarce i jeszcze jest,
tak wiec 0,5 litrowa flaszka starczy chyba na 2 lata, poza tym raz kupilem
plyn do mycia naczyn marki ARO, nigdy wiecej nie zrobie tego bledu i nie
kupie badziewia z tym znaczkiem (podobnie jak TESCO i LEADER PRICE). A tak
przy okazji TIP wydaje sie byc OK, co Wy na to?

Pozdr.
Janusz

1. Data: 2004-09-17 17:21:15

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> napisał w
wiadomości news:ciei4e$sa0$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> chocby nawet na pare lat (w co watpie, wg mnie na gora 1.5 roku), to chyba
> nie myslisz, ze sie zepsuje? ;)

Po marce Aro wlasnie tego mozna sie spodziewac.

1. Data: 2004-09-20 07:17:05

Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik Lesio5 napisal(a):
> Użytkownik "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> napisał w
> wiadomości news:ciei4e$sa0$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Po marce Aro wlasnie tego mozna sie spodziewac.

pozyjemy, zobaczymy
pozdr.
ls

"koza"