Szafa na ubrania.

1. Data: 2004-09-16 19:08:03

Temat: Szafa na ubrania.
Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka jest minimalna głębokość szafy, w której ma być drążek na ubania
(kurtki i płaszcze)?

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2004-09-16 19:26:05

Temat: Re: Szafa na ubrania.
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.09.2004 21:08, Użytkownik Variete napisał:

> Jaka jest minimalna głębokość szafy, w której ma być drążek na ubania
> (kurtki i płaszcze)?

Ok. 58 cm - rzucam z głowy, zmierz wieszak. Jeśli pyt. dotyczy szafy
wnękowej to musisz uwzględnić, że szyna może mieć ok. 8-10 cm i musisz
mierzyć od granicy szyny.

Wojciech Ściesiński; w...@N...net

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ CO NAS CZEKA - PROTESTUJ !!
http://liberator.lbl.pl/index.php?see=art&art_id=199
7

1. Data: 2004-09-16 19:32:45

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...net> napisał w
wiadomości news:4149e85b$1@news.vogel.pl...

> Ok. 58 cm - rzucam z głowy, zmierz wieszak. Jeśli pyt. dotyczy szafy
> wnękowej to musisz uwzględnić, że szyna może mieć ok. 8-10 cm i musisz
> mierzyć od granicy szyny.

Buuuuuu... nie zmieści mi się... chyba bedę musiała się na wieszaki
poprzeczne zdecydować. Wnękę mam 55 cm.

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2004-09-17 05:19:18

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Variete napisał(a):

> Buuuuuu... nie zmieści mi się... chyba bedę musiała się na wieszaki
> poprzeczne zdecydować. Wnękę mam 55 cm.

Zaraz tam nie zmieści. Jeżeli nie będziesz wieszać karakułów i innego
ciężkiego kalibru wzdłużnie, to się zmieści. Na cięższe rzeczy jedna
kwatera z wieszakami poprzecznymi i już.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

Wielki przekręt na Południu w RADOMIU