Zepsuta lodówka... i co dalej?

1. Data: 2004-09-16 11:30:14

Temat: Zepsuta lodówka... i co dalej?
Od: "agi (fghfgh)" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam sie, bo dawno nie bylam na grupie :)
Zepsula mi sie lodówka- definitywnie tym razem. Co dalej? Tzn. gdzie
toto sie wywala, wywozi, z kim to uzgadniac etc? Na smietnik tak po
prostu nie wystawie- bo jest zakaz administracyjny i kary pieniezne,
skupy zlomu lodówek nie przyjmuja, o wywozce do lasu slyszec nie
chce. Wiec?
Sa ekipy zamawiane do wywozu gruzu etc podczas remontu ale przeciez
nie bede wynajmowac wielkiego wozu dla jednej malej lodówki.
Pomózcie prosze bo klopot mam a wyjscie przeciez jakies musi byc.
pzdr
agi kombinujaca

1. Data: 2004-09-16 11:44:16

Temat: Re: Zepsuta lodówka... i co dalej?
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"agi (fghfgh)" napisał(a):

> Witam sie, bo dawno nie bylam na grupie :)
> Zepsula mi sie lodówka- definitywnie tym razem. Co dalej? Tzn. gdzie
> toto sie wywala, wywozi, z kim to uzgadniac

Podzwoń po serwisach - moją (nienajstarszą) lodówkę wziął serwisant "na
części" i jeszcze dał parę złotych.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

1. Data: 2004-09-16 11:48:38

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PeJot <P...@o...pl>" napisał(a):

> Podzwoń po serwisach - moją (nienajstarszą) lodówkę wziął serwisant "na
> części" i jeszcze dał parę złotych.

To stary Minsk wiec obawiam sie, ze raczej niechodliwy sprzet ale i tak
dziekuje za pomysl :)
pzdr
agi

1. Data: 2004-09-16 12:01:43

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prostu nie wystawie- bo jest zakaz administracyjny i kary pieniezne,
> skupy zlomu lodówek nie przyjmuja, o wywozce do lasu slyszec nie

u nas takie rzeczy gabarytowe wystawia sie obok smietnika ,złomiarze biora
co sie nadaje ,reszte bierze wóz który raz w tygodniu przyjeżdza po tego
typu wielkie sprzety.
p.

1. Data: 2004-09-16 14:05:48

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

agi (fghfgh) <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> prostu nie wystawie- bo jest zakaz administracyjny i kary pieniezne,
> skupy zlomu lodówek nie przyjmuja, o wywozce do lasu slyszec nie

Bierzesz flaszkę i razem z numerem swojego mieszkania podajesz ją
pracownikom wywożącym śmieci.

1. Data: 2004-09-17 08:26:18

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi :)

pozdrawiam,
agi

izolacja termiczna
Kuchenka - Amica?
Co sądzicie o takich domach ? - zobaczcie sami
Płyty G-k i malowanie-problem
Instrukcja obslugi do pralki Zerowatt Idroplus SpazioZero x33