izolacja termiczna

1. Data: 2004-09-16 10:45:00

Temat: izolacja termiczna
Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Kuchenka gazowa musi stac obok pralki.
Czym i jak odizolowac te dwa sprzety aby nie "przypalic"
pralki???

Szanna

1. Data: 2004-09-16 10:57:06

Temat: Re: izolacja termiczna
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szanna" <n...@h...com> wrote in message
> Witam!
> Kuchenka gazowa musi stac obok pralki.
> Czym i jak odizolowac te dwa sprzety aby nie "przypalic"
> pralki???

Niczym bo i nie ma takiej potrzeby.

J.

1. Data: 2004-09-16 11:00:54

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Niczym bo i nie ma takiej potrzeby.

Obecnie stara pralka ma badrzo zniszczona gorna krawedz - popekana w takie
malutkie kreseczki.
W nowej nie chce miec tego samego.
Szanna

1. Data: 2004-09-16 11:16:58

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obecnie stara pralka ma badrzo zniszczona gorna krawedz - popekana w
takie
> malutkie kreseczki.

Ale z czego ta krawędź? Bo jeśli masz plastikowe obrzeże i to ono się
tak rozwarstwiło, to wtedy faktycznie jakaś przegroda tam by się
przydała, ale wydaje mi się, że najlepszą przegrodą, która cokolwiek
da i przy tym będzie jakoś wyglądała byłoby odsunięcie pralki od
kuchni choć o kilka cm. Jeśli to niemożliwe, to wracamy dopunktu
wyjścia, czyli do Twojego pierwszego postu. W takim wypadku w zasadzie
jako przegroda wystarczy cokolwiek niepalnego, co się da wepchnąć
między pralkę a kuchnię. Żaroodporne hartowane szkło, blacha
"kwasówka" albo zwykła lakierowana proszkowo (jedno i drugie trzebaby
zamówić wykonane na wymiar i z jakimis uchwytami montażowymi). Albo
może po prostu zabezpieczyc krawędź pralki metalowym kątowniczkiem
przyklejonym do niej choćby na parę placków z silikonu? Aluminiowe i
mosiężne kątowniki kupisz w byle castoramie, możnaby tez spróbować
użyć któregoś z profili do zakańczania wykładzin, paneli itp. (do
kupienia w sklepach z panelami i dywanami). Tylko raczej nie te z
drewnopodobna powłoką, raczej aluminium, mosiądz itp.

J.

1. Data: 2004-09-16 12:52:57

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

). Albo
> [...]
> kupienia w sklepach z panelami i dywanami). Tylko raczej nie te z
> drewnopodobna powłoką, raczej aluminium, mosiądz itp.

Bardzo dziekuje.
Tak zrobie
szanna.

Kuchenka - Amica?
Co sądzicie o takich domach ? - zobaczcie sami
Płyty G-k i malowanie-problem
Instrukcja obslugi do pralki Zerowatt Idroplus SpazioZero x33
Białe pranie.