bosch czy electrolux?

1. Data: 2004-09-16 13:26:07

Temat: bosch czy electrolux?
Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie wrocilam ze sklepu ,gdzie mialam kupic nowa pralke Boscha WFX 2440.
Zobaczylam Electroluxa EWF1045 i zglupialam.
Funkcje dosc podobne, klasa i cena tez.
Czy macie jakies doswiadczenia z pralkami tych firm?
Jakies sugestie?
Bosch robiony jest w Polsce a Electrolux - Wlochy
Juz myslalam, ze dzisiaj kupie pralke, a teraz jestem w rozterce!

Szanna

1. Data: 2004-09-16 14:05:11

Temat: Re: bosch czy electrolux?
Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szanna" <n...@h...com> wrote in message
> [...]
> Bosch robiony jest w Polsce a Electrolux - Wlochy
> Juz myslalam, ze dzisiaj kupie pralke, a teraz jestem w rozterce!

Popieraj polski przemysł :-) a tak serio u mojej mamy stoi Bosch, ma już ze
6 lat i jeszcze nie widział serwisu. U mnie Bosch stoi od 1,5 roku i tez bez
zarzutu. Z tego co słyszałem pralki Boscha produkowane w Polsce są lepsze
niż te z Niemiec - nowsza linia

Zaslav

1. Data: 2004-09-16 14:18:55

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanna <n...@h...com> napisał(a):

> [...]
> Bosch robiony jest w Polsce a Electrolux - Wlochy
> Juz myslalam, ze dzisiaj kupie pralke, a teraz jestem w rozterce!

Pralka WFX 2440 wyprodukowana jest w fabryce Boscha, a EWF 1045 zrobiła
Zanussi. Uważam, że Bosch jakościowo przewyższa Zanussi i na dodatek ma
tańsze części. Potwierdzam to co napisał Mariusz. Bosch porównując na _rynku
niemieckim_ awaryjność sprzętu wyprodukowanego w różnych fabrykach na
świecie przyznał, że najniższa dotyczy sprzętu z fabryki Boscha-Siemensa w
Łodzi.

1. Data: 2004-09-16 17:36:51

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szanna" <n...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Bosch robiony jest w Polsce a Electrolux - Wlochy
> Juz myslalam, ze dzisiaj kupie pralke, a teraz jestem w rozterce!

ja uzywalam Bosha i obecnie Electroluxa
i z obu jestem zadowolona

chyba Ci nie pomoglam :-)
wez ta ktora Ci sie bardziej podoba z wygladu :-)
pozdrowka
gosi@

1. Data: 2004-09-16 18:42:45

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> ja uzywalam Bosha i obecnie Electroluxa
> i z obu jestem zadowolona
>
> chyba Ci nie pomoglam :-)
> wez ta ktora Ci sie bardziej podoba z wygladu :-)
jest taki cudny!.

Bardzo mi pomoglas.
Na 99% jestem zdecydowana na electroluxa - jest o niebo
ladniejszy a ma takie same funkcje + lepszy wyswietlacz..
Dzieki
Szanna

.

1. Data: 2004-09-16 18:50:01

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo mi pomoglas.
> Na 99% jestem zdecydowana na electroluxa - jest o niebo
> ladniejszy a ma takie same funkcje + lepszy wyswietlacz..

Kobieta ;-)

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2004-09-16 19:16:32

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Variete" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Szanna" <n...@h...com> napisał w wiadomości

> Kobieta ;-)

100%

Kwestionariusz osobowości - oceń siebie
Zepsuta lodówka... i co dalej?
izolacja termiczna
Kuchenka - Amica?
Co sądzicie o takich domach ? - zobaczcie sami