Co zrobić z pchłami???

1. Data: 2004-09-16 19:13:23

Temat: Co zrobić z pchłami???
Od: "Bartnick" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Mam, chyba spory problem. Prawdopodobnie wraz ze znajomymi, którym zdechł
pies przywędrowały do mnie pchły :(
Parę dni temu widziałem jak coś skacze, ale mi zwiała. Myślałem, że mi się
wydawało. Za to dziś to juz pewne, bo zabiłem jakieś.
Proszę o poradę co z tym paskudztwem najlepiej zrobić. Może na dziś jakiś
domowy sposób jak te stworzenia wytępić. No i jakbyście mogli to jakiś
sprawdzony środek, żeby się tego pchlego cyrku definitywnie pozbyć.
A jak ich nie przenieść do kogoś znajomego, bo aż się boję wychodzić z domu.
A właściwie wracać też :)

Pozdrawiam

Bartnick

1. Data: 2004-09-17 08:54:53

Temat: Re: Co zrobić z pchłami???
Od: "JoShi" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> domowy sposób jak te stworzenia wytępić.
Piolun, Przyniesiony z jakiejs laki, porozkladany w bukietach tu i tam...

1. Data: 2004-09-17 08:57:57

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoShi" <s...@f...edu.pl> napisał w wiadomości
> Piolun[...]

Odstrasza czy wykańcza?

Pozdrawiam
Hanka, zaciekawiona
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-09-17 13:23:06

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartnick" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wydawało. Za to dziś to juz pewne, bo zabiłem jakieś.
> Proszę o poradę co z tym paskudztwem najlepiej zrobić.

Najlepiej pójść do najbliższej lecznicy weterynaryjnej - oni tam zapewne
mają taki preparat,który rozcieńcza się w dużej ilości wody i myje podłogę
ze szczególnym uwzględnieniem zakamarków.
Gorzej jak masz wszędzie wykładziny dywanowe...
Pozdrawiam, Marta

1. Data: 2004-09-17 17:10:01

Od: "Pierre" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Bartnick" <a...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
> Witajcie,
>
> Mam, chyba spory problem. Prawdopodobnie wraz ze znajomymi, którym zdechł
> pies przywędrowały do mnie pchły :(
> Parę dni temu widziałem jak coo skacze, ale mi zwiała. Myolałem, że mi się
> wydawało. Za to dzio to juz pewne, bo zabiłem jakieo.
> Proszę o poradę co z tym paskudztwem najlepiej zrobić. Może na dzio jakio
> domowy sposób jak te stworzenia wytępić. No i jakbyocie mogli to jakio
> sprawdzony orodek, żeby się tego pchlego cyrku definitywnie pozbyć.
> A jak ich nie przenieoć do kogoo znajomego, bo aż się boję wychodzić z
> [...]

Pomaga podobno tez i lawenda.
Wystarczy troche porozrzucac po roznych sakamarkach i pchly sie
przeprowadzaja do sasiada

Pierre

1. Data: 2004-09-20 08:59:22

Od: "JoShi" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odstrasza czy wykańcza?
Obstawiam, ze odstrasza. W kazdym razie dziala.

1. Data: 2004-09-20 13:32:22

Od: "Pinio" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za bardzo nie ma się co przejmować, bo jak nie bedą
miały co jeść to same zaraz zdechną.
Chyba że masz jakieś zwierzę domowe.
Druga sprawa, kazdy środek owadobójczy pomoże.
Spryskać mieszkanie, zostawić na jakiś czas i wywietrzyć.

pozdr,
Pinio

Szafa na ubrania.
Wielki przekręt na Południu w RADOMIU