lodówka wolna czy zabudowana

1. Data: 2003-11-13 11:34:19

Temat: lodówka wolna czy zabudowana
Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Caly czas sie waham, czy kupic lodówke do zabudowy, czy wolnostojaca.
Konfiguracja kuchni umozliwia obie wersje. A musze kupic w najblizszy
weekend bo od ciaglego wychodzenia na balkon sie zaziebie.

Co poradzicie?

--
Leszek Grelak vel Lesio5
Winietu jest poPOLdolony

1. Data: 2003-11-13 11:47:09

Temat: Re: lodówka wolna czy zabudowana
Od: "Mustafa" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

IMHO zabudowana
cena niewiele wyższa, a lodówki praktycznie nie słychać no i dużo ładniej to
wygląda
=======
Mustafa

1. Data: 2003-11-13 12:12:29

Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Konfiguracja kuchni umozliwia obie wersje. A musze kupic w najblizszy
> weekend bo od ciaglego wychodzenia na balkon sie zaziebie.

Ja mam zabudowana, jest OK, malo ja slychac, ale slychac.
Wolnostojaca bedzie zawsze wieksza, max za dobudowy to 177cm wysokosci i
chyba 50cm szerokosci i wiekszych nie ma.
Jest wiele ladnych np. srebrnych lodowek wolnostojacych wiec estetycznie
mozna cos dobrac.

1. Data: 2003-11-13 12:16:42

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <...@...com> napisał w wiadomości

> Ja mam zabudowana, jest OK, malo ja slychac, ale slychac.
> Wolnostojaca bedzie zawsze wieksza, max za dobudowy to 177cm wysokosci i
> chyba 50cm szerokosci i wiekszych nie ma.

Otóz to. Prawie wszystkie lodówki do zabudowy maja ta sama proporcje
wysokosci lodówka/zamrazarka. Zamrazarka jest dla mnie za duza (3 komory) a
lodówka przez to za mala.
W wolnostojacych jest wiekszy wybor w tym zakresie. No i z tego co widze
nofrost (na którym mi zalezy) nie wystepuje w zabudowywanych.

--
Leszek Grelak vel Lesio5
Winietu jest poPOLdolony

1. Data: 2003-11-13 13:09:17

Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W wolnostojacych jest wiekszy wybor w tym zakresie. No i z tego co widze
> nofrost (na którym mi zalezy) nie wystepuje w zabudowywanych.

Jak ja szukalem do zabudowy to widzialem pare sztuk z dwoma komorami w
zamrazalniku.
Ja kupilem Elektroluksa ERN 2920 chyba nie pamietam dokladnie z dwoma
agregatami.
Moja sama sie rozmraza, ma taka funkcje ze nie musze jej co jakis czas
rozmrazac. Ale nie wiem czy to sie nazywa No frost ?
Ogolnie jest bezobslugowa, wycieram tylko polki i juz.

1. Data: 2003-11-13 20:15:19

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

> Jak ja szukalem do zabudowy to widzialem pare sztuk z dwoma komorami w
> zamrazalniku.
> Ja kupilem Elektroluksa ERN 2920 chyba nie pamietam dokladnie z dwoma
> agregatami.

Zgadza sie. Ten model wlasnie rozpatrywalem pod zabudowe. Ale chyba juz sie
zdecydowalem na wolnostojaca inox. Ino nadal nie wiem jakom :-(

--
Leszek Grelak vel Lesio5
Winietu jest poPOLdolony

1. Data: 2003-11-14 00:31:27

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie
> zdecydowalem na wolnostojaca inox. Ino nadal nie wiem jakom :-(

Lesiu, jak juz wolnostojaca to moze zainwestujesz w taka rozpuste jak my i
kupisz sobie cos z dystrybutorem wody?
http://www.samsung.pl/produkty/rl39wbms.php
my mamy biala i nieco starszy typ taka bardziej obla
sprawuje sie superowsko a stoi w korytarzu tuz przy drzwiach do pokoju i
jest niewypoziomowana (bo tam podloga krzywa)
W zblizonej cenie sa tez lodowki LG
BTW na www.centrum2000.pl jest promocja na Wasza zmywarke - zerknij czy moze
nie warto tam kupic :))

JG

1. Data: 2003-11-14 08:30:57

Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lesio5" <I...@w...pI> wrote in message news:bovq98$hks$1@news.onet.pl...
> [...]
> Konfiguracja kuchni umozliwia obie wersje. A musze kupic w najblizszy
> weekend bo od ciaglego wychodzenia na balkon sie zaziebie.

Długo też się zastanawiałem i jednak wybrałem wolnostojącą - do tego białą.
IMHO wszystko zależy od tego ile możesz wydać kasy. W lodówkach
wolnostojących jest dużo większa konkurencja i wybór - stąd niższe ceny. Ja
za 1500 zł kupiłem wielką wypasioną lodówką (jak na moje potrzeby :-).
Lodówka do zabudowy o podobnych parametrach to ok 2000 zł + kilkaset złotych
na odpowiednią szafkę do zabudowy. Te 1000 zł to i mało i dużo - musisz
ocenić sam - stwierdziłem, że wolę wydać na co innego :-)

pzdr
KK

1. Data: 2003-11-14 09:44:37

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Gacka" <j...@w...o2.pl> napisał w wiadomości

> sie
>
> Lesiu, jak juz wolnostojaca to moze zainwestujesz w taka rozpuste jak my i
> kupisz sobie cos z dystrybutorem wody?

Szczerze mówiac nie podobaja nam sie i uwazamy to za zbyteczny gadzet. Bylrm
dzisiaj w MM na Krakowskiej i cos sie chyba da z inoxów wybrac.

--
Leszek Grelak vel Lesio5
Winietu jest poPOLdolony

1. Data: 2003-11-14 10:04:53

Od: "Goldoni" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]> Lesiu, jak juz wolnostojaca to moze zainwestujesz w taka rozpuste jak
my i
> kupisz sobie cos z dystrybutorem wody?
> http://www.samsung.pl/produkty/rl39wbms.php

a co to takiego ten dystrybutor wody ???

Goldoni

!! przeplywowy ogrzewacz -jaki ???
Mocowanie listew drzwiowych
Meble Kraków