!! przeplywowy ogrzewacz -jaki ???

1. Data: 2003-11-13 11:22:57

Temat: !! przeplywowy ogrzewacz -jaki ???
Od: "lukisio" <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

wlasnie jestem w trakcie urzadzania lazieki i zastanawiam sia nad
przeplywowym ogrzewaczem pod prysznic, tylko nie wiem za bardzo o jakiej mocy
musi on byc ?

prosze o podpowiedz

pozdrawiam lukisio

1. Data: 2003-11-13 22:05:54

Temat: Re: !! przeplywowy ogrzewacz -jaki ???
Od: "eva" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie jestem w trakcie urzadzania lazieki i zastanawiam sia nad
> przeplywowym ogrzewaczem pod prysznic, tylko nie wiem za bardzo o jakiej
mocy
> musi on byc ?

min.18kW inaczej woda zamiast lecieć będzie jedynie ciekła z prysznica, no i
odradzam wyroby biawaru (w moim zostały już odłączone dwie grzałki ze
względu na przebicia, które powodowały - całe szczęście że działał jak
należy bezpiecznik różnicowo-prądowy :-))

1. Data: 2003-11-17 01:59:19

Od: "Piotr C." <piotr@_usun_mabanana.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lukisio" <k...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> wlasnie jestem w trakcie urzadzania lazieki i zastanawiam sia nad
> przeplywowym ogrzewaczem pod prysznic, tylko nie wiem za bardzo o jakiej

Siemens 18KW. Polecam, aczkolwiek - jeśli jeszcze takie są - nie bierz tych
z dwustopniową regulacją mocy w zal. od przepływu + przełącznik "eko", tylko
z płynną regulacją. Mam ten pierwszy i ustalenie temperatury wody na zwykłym
zaworze kulowym to wyższa szkoła jazdy.

pozdr.

1. Data: 2003-11-17 08:36:33

Od: " Maciek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

lukisio <k...@W...pl> napisał(a):

> [...]
>
> wlasnie jestem w trakcie urzadzania lazieki i zastanawiam sia nad
> przeplywowym ogrzewaczem pod prysznic, tylko nie wiem za bardzo o jakiej

Polecam i mam Kospela.
http://www.kospel.pl/kospel_pl/index.html

1. Data: 2003-11-18 13:10:14

Od: "Pańka Aleksander" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam i mam Kospela.
> http://www.kospel.pl/kospel_pl/index.html

Tesz polecam ja mam wersje elektroniczna 12 kW jako stabilizator
temeratury wody z ele.ogrzewacza pojemnosciowego ktory chodzi tylko w 2
taryfie i sprawuje sie bez zazutu .

Pozdrawiam
AleXander

Mocowanie listew drzwiowych