losos

1. Data: 2000-10-09 06:42:54

Temat: losos
Od: "Ela" <e...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!!

Mam w zamrazalniku lososia. Co mozna z niego zrobic oprocz tradycyjnego
uzmazenia, czy upieczenia w folii?
Kolezanka podala mi wczoraj przepis na tatar z takiego wlasnie lososia. Nie
moge przekonac sie do surowej ryby.
Oto przepis:
'Obranego ze skory ' lososia kroimy wzdluz na bardzo cienkie plastry i
przekladamy (jak lasagne) cebulka, sola i pieprzem i przyskamy cytrynka.
Musi potem wszystko postac troche w lodowce, zeby sie "przegryzlo".
Podobno jest wyborne.
Dzieki za propozycje.
Ela

1. Data: 2000-10-09 08:08:11

Temat: Re: losos
Od: "Dorota" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

wędzonego lososia mozna pokroic w cieniutki paseczki i wymieszac z serkiem
troszke doprawic i na swiezutka bagietke lub buleczke

a jak wyglada Twoj tradycyjny sposob pieczenia lub smazenia lososia,
probowalas na grillu?

pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-10-09 08:12:58

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela wrote:

> Hej!!
>
> Mam w zamrazalniku lososia.

Biedne zwierzę :))
A na przyszłość - nie zamrażaj ryb, a już szczególnie łososia - robią
się do d.. (tzn ich konsystencja po rozmrożeniu)

Spróbuj choć raz, z niewielkiej ilości.
Gwarantuję Ci, że się przekonasz.

sadyl

1. Data: 2000-10-09 08:24:41

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ela <e...@b...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39e16864$...@n...vogel.pl...
> [...]
> przekladamy (jak lasagne) cebulka, sola i pieprzem i przyskamy cytrynka.
> Musi potem wszystko postac troche w lodowce, zeby sie "przegryzlo".
Cześć,
miałem kiedyś problem do rozwiązania, jak zagospodarować >5 kg łososia
[świeżo złapanego przez szwagra], zrobiłem po grecku. Palce lizać.
Pozdrawiam wszystkich grupowiczów, Jerzy.

1. Data: 2000-10-09 08:58:48

Od: "Ela" <e...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzadko zamrazam ryby. Tym razem nie mialam wyjscia. Wyjezdzalam na weekend i
nie moglam go zrobic od razu. Sam zdecydowanie bardziej wole swieze. Lepiej
jednak zamrozic niz stracic prawda???
Ela

1. Data: 2000-10-09 08:59:28

Od: "Ela" <e...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest mysl! Nigdy nie robilam ryby po grecku a teraz bedzie okazja
dzieki

1. Data: 2000-10-09 09:01:23

Od: "Ela" <e...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy nie robilam swiezego lososia. ...a smazylam inne ryby. Po prostu w
panierce z torebki albo posolona i obtoczona w mace z cebulka.
Okres grilla skonczyl sie na pare miesiecy wiec odpada.
Ela

1. Data: 2000-10-09 11:44:08

Od: "Ela" <e...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wobec tego poprosze przepis na pieczonego lososia w Twoim wydaniu :-)

1. Data: 2000-10-09 12:52:00

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A lososia mozna mi przyslac na priva...

Jader

1. Data: 2000-10-09 12:55:25

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia B <g...@u...net> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@u...net...
> Chyba sobie zarty stroicie ;-) Losos po grecku??? Moim zdaniem
> profanacja lososia. Zawsze wydawalo mi sie, ze 'po grecku' to sie robi
> troche inne ryby.
Jak bys miala do zagospodarowania ponad 5 kg lososia na 2 osoby to bys tez
zrobila i po grecku.
A profanacja to z pewnoscia nie jest. Byl przepyszny. Uzywasz tylko znacznie
mniej oleju.
Pozdrawiam Jerzy

Gdzie kupic w Warszawie kasztany?
nowa witryna-poswiecona kosmetykom-zapraszam !
Gulasz czeski
sos slodko-kwasny
Witam