lupiez

1. Data: 2005-02-19 02:22:17

Temat: lupiez
Od: "mistrzu" <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacie jakies niedrogie sposoby na lupiez ?
jakis tani dobry szmpon albo przepis babci
nizoral jest konkretny ale cena szokuje to samo h&s

1. Data: 2005-02-19 10:20:07

Temat: Re: lupiez
Od: "Agalay" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mistrzu" <m...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
> Znacie jakies niedrogie sposoby na lupiez ?
> jakis tani dobry szmpon albo przepis babci
> nizoral jest konkretny ale cena szokuje to samo h&s
> pozdrawiam

Szampony usuwają objawy łupieżu a nie leczą go.
Są różne rodzaje łupieżu i przyczyny. Pozbyć się go jest dość trudno,
najlepiej oczywiście z pomocą dermatologa. Na każdego skutkuje co innego,
niestety póki się nie ruszysz do dermatologa (idzie się bez skierowania!)
nie dowiesz się jaki jest skuteczny sposób na Twój łupież.
Na pewno wyjdzie Ci to taniej i opłaci się.
Pozdro

1. Data: 2005-02-19 12:19:35

Od: "mistrzu" <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylem u dermatologa cenowo tragedia

1. Data: 2005-02-19 12:26:40

Od: "Agalay" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bylem u dermatologa cenowo tragedia

TZN?
Co Ci zapisal? Co powiedzial?
Pozdro

1. Data: 2005-02-19 16:32:10

Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś też to miałam i po wielu twz. "niedrogich" eksperymentach (które w
ostateczności wyciągnęły sporą kwotę) wylądowałam u dermatologa, który jest
jednym z najlepszych na moim terenie. Zastosowałam się do jego zaleceń,
oczywiście nie obyło się bez apteki, ale łupież znikł. Ok. 3 m-ce leczenia.
W ostateczności po podliczeniu kosztów poniesionych na leczenie
specjalistyczne (wizyta + apteka) straciłam mniej niż na tzw. "niedrogie"
eksperymenty!

1. Data: 2005-02-20 16:52:54

Od: "Sloma" <tescem(usunto)@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

To moze i ja wtrace troche od siebie...
stosowalem juz rozne szampony.
I te z marketu za 5zl i te z apteki "specjalistyczne' za 30-50zl
I generealnie jest tak ze z kazdym nowym szamponem lupiez znika na 3-4 mycia
a pozniej wraca.
Tak jakby skora sie przyzwyczajala do substancji leczniczych.
Z babcinych sposob to ktos kiedys polecal myc glowe sola kuchenna.
na zasadzie radykalnego peelingu to dziala...
Skora troche piecze ale dzialalo jakis czas...
poki co dalej walcze
a o dermatologach panstwowych szkoda gadac...
nawet we wlosy nie zajrza, przypisza to za co kase zgarniaja i po wizycie...

1. Data: 2005-02-21 15:40:07

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mistrzu <m...@w...edu.pl> napisał(a):
> Znacie jakies niedrogie sposoby na lupiez ?
> jakis tani dobry szmpon albo przepis babci

do porcji szamponu, którą masz zamiar umyć włosy dodajesz kilka kropli olejku
herbacianego, trzymasz pianę na włosach ok. 5 min. stosować regularnie przez
kilka miesięcy.

> nizoral jest konkretny ale cena szokuje to samo h&s

obecnie reklamują nowy szampon, Nizoxin, który podobno ma identyczny skład,
jak Nizoral, a kosztuje połowę ;)

l'oreal blyszczyk
maskara i tonik
maybelline volum express - pytanie do posiadaczek!
tusz IsaDora
pomadka nabłyszczająca