maskara i tonik

1. Data: 2005-02-18 11:46:17

Temat: maskara i tonik
Od: "Agata" <agata-agat(WYTNIJTO)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tu nowa, więc serdecznie wszystkich witam i przepraszam za ewentualne
laickie pytania :)
A mam dwa:
Po pierwsze: Czym się różni tusz do rzęs od maskary?
A po drugie: Czy tonik zostawia się na skórze czy zmywa? Ponieważ używam
żelu do mycia twarzy, toniku i kremu. W jakiej kolejności?
Z góry dziękuję za wyrozumiałość :)
Pozdrawiam
Agata

1. Data: 2005-02-18 11:50:07

Temat: Re: maskara i tonik
Od: "Beata" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem tu nowa, więc serdecznie wszystkich witam i przepraszam za
> ewentualne laickie pytania :)

Witaj Agatko ;)

> A mam dwa:
> Po pierwsze: Czym się różni tusz do rzęs od maskary?

:> niczym

> A po drugie: Czy tonik zostawia się na skórze czy zmywa? Ponieważ używam
> żelu do mycia twarzy, toniku i kremu. W jakiej kolejności?

Myjesz buzie zelem nastepnie przecierasz platkiem kosmetycznym nasaczonym
tonikiem i na to krem.

Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2005-02-18 11:50:39

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Agata wrote:

> Jestem tu nowa, więc serdecznie wszystkich witam i przepraszam za ewentualne
> laickie pytania :)
> A mam dwa:
> Po pierwsze: Czym się różni tusz do rzęs od maskary?

Jedno jest na T, drugie na M ;)

Na powaznie, maskara to starsze albo angielskie okreslenie na tusz do
rzes.

> A po drugie: Czy tonik zostawia się na skórze czy zmywa? Ponieważ używam
> żelu do mycia twarzy, toniku i kremu. W jakiej kolejności?

Takiej, jak podalas. Toniku sie nie zmywa, zel a i owszem. Kremu tez sie
nie zmywa, chyba ze przy nastepnym trojstopniowym myciu twarzy.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-02-18 15:47:04

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <agata-agat(WYTNIJTO)@wp.pl> napisał w wiadomości
> Jestem tu nowa, więc serdecznie wszystkich witam i przepraszam za
ewentualne
> laickie pytania :)

Witaj. Polecam lekturę:
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

> Po pierwsze: Czym się różni tusz do rzęs od maskary?

Niczym, to dwie nazwy tego samego produktu

> A po drugie: Czy tonik zostawia się na skórze czy zmywa?

Na pewno nie zmywasz go wodą, czy jakimkolwiek preparatem myjącym. Tonikiem
zazwyczaj nasączasz wacik kosmetyczny i nim przecierasz twarz po umyciu.
Czasem niektóre toniki można stosować w ten sposób, że wlewasz odrobine na
dłoń i robisz 'plusk' na twarz, wklepując nadmiar. Z tym, że ten drugi
sposób ma raczej zastosowanie w przypadku toników odżywczych -do skóry
suchej, niż takich do cer tłustych czy antybakteryjnych.

> Ponieważ używam
> żelu do mycia twarzy, toniku i kremu. W jakiej kolejności?

W takiej, jak wymieniłaś :)

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

maybelline volum express - pytanie do posiadaczek!
tusz IsaDora
pomadka nabłyszczająca
Donosicielki czytajcie
która szminka lepsza: Loreal czy Sephora